Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
russel schreef:Lees in je profiel dat hij hengst is en dat dachti k al, dat is je probleem, hou je hem hengst, dan blijft het zo en zal het erger worden....al zijn ze sjet, niet voor iedereen makkelijk om als hengst te hebben.....vast veel te veel verwend geweest.
Laat hem ruinen en je problemen zijn over, de randjes er dan nog af met evebtuele extra opvoeding.
loveidefix schreef:ik heb zo het idee dat meneer even flink op zijn donder moet krijgen!
Zelf heb ik al veel shetjes in handen gehad en echt.. als je ze niet genoeg echt paard
laat zijn worden het draken. Ik moet eerlijk zeggen dan ik 2 van de 24 uur nog heel
kort vind voor een paard! Waar woon je? ik zou je wel willen helpen!
NaomiJouke schreef:En wat was de reactie?
troi schreef:Ik vraag me trouwens wel af of je zo'n slimme shet wel in de buurt van vijfjarige kinderen zou moeten zetten. Kinderen zullen dit nooit kunnen oplossen en het risico op ongelukken zoals beten en trappen is dan best heel groot..
troi schreef:Poe,ik vind dit wel heftig hoor! Ik hoop voor je dat wat oefeningen genoeg zijn maar ik ben bang dat deze meneer daar misschien niet genoeg aan heeft.
Hoe reageerde deze persoon op zijn heftige aanval?
aardbeitje_ schreef:Dus als ik het goed begrijp is hij nog wel hengst?
Gaat deze persoon jou ook begeleiden?
Mocht dit niet het geval zijn, zou ik wel op zoek gaan naar iemand die jou hierin begeleidt.
troi schreef:Maar ik begrijp dat ze zich dus opzij liet duwen en hem niet een stoot of schop gaf? Ik was daar geloof ik toch wat anders mee omgegaan..
Ben je wel erg voorzichtig met deze arrogante meneer??
EquusDream96 schreef:aardbeitje_ schreef:Dus als ik het goed begrijp is hij nog wel hengst?
Gaat deze persoon jou ook begeleiden?
Mocht dit niet het geval zijn, zou ik wel op zoek gaan naar iemand die jou hierin begeleidt.
zij zal mij helpen (:
Maar eigenlijk zal ik het niet echt nodig hebben maar vooral anderen met ziz ... zij is een vreemde voor hem dus het is sowieso een goede oefening...
, hij is geen hengst meer , maar het kan zijn dat hij het niet helemaal doorheeft omdat hij vroeg gecastreerd is...
aardbeitje_ schreef:Dat hij vroeg is gecastreerd maakt niet uit, juist als ze op latere leeftijd gecastreerd worden zullen ze mogelijk wat meer hengstengedrag tonen.
Geef je hem wel flink op zijn donder als hij een ander persoon aanvalt waar jij bij bent?
Ik kan me voorstellen dat een ander jouw paardje misschien niet goed durft aan te pakken, zeker als jij er niet bij bent, alhoewel ik me niet zo opzij had laten duwen.
EquusDream96 schreef:maar echt meppen op hem doe ik vanzelfsprekend niet (: is
Alfi2010 schreef:Iemand die zich laat pletten tegen het hek en laat bijten lijkt me niet de aangewezen persoon om je te helpen met deze levensgevaarlijke draak. Kun je geen hulp krijgen van een volwassen iemand die hiermee weet om te gaan? Straks gebeuren er nog ongelukken!