Brenda1992 schreef:update;
Ik kwam een paar uur geleden terug van het werk om te horen dat (waarschijnlijk door Zsuzsa) het tussenschot gesloopt was en ze enkele uren samen hebben gestaan. Toen mijn moeder hier achter kwam en ze uit elkaar wilde halen viel ze weer aan... en raak
Ik heb net de heren maar even aan de longe gepakt om te kijken of ze nog goed lopen, en met Flor is alles oké maar Casper heeft ze toch flink tegen het linkerachterbeen geraakt. Hij is hoog in het been wat gevoelig als ik eraan kom en trekt een klein beetje in de draf. Volgens mij valt het wel mee maar dit was de druppel. Ik heb geen tijd en zin om er constant naast te gaan staan en vertrouw haar helemaal niet meer. Jammergenoeg gaat ze weer weg en gaan we wederom op zoek naar een leuke aanvulling in de kudde.
Echt heel jammer en ik vind het ergens ook wel zielig voor Zsusza maar mijn mannetjes gaan voor.
Ik snap ook niet waarom je niet even de tijd hebt willen nemen om ze in alle rust achter een draadje te laten wennen, zodat de merrie ook eerst aan haar omgeving had kunnen wennen Als de merrie inderdaad zo onzeker is als dat ik denk en eerder al schreef is dit ook gewoon vragen om problemen en onnodige ongelukken. Ik hoop voor de merrie dat ze een goed plekje vind. Zielig dat ze nu weer moet verhuizen, geeft een hoop stress voor zo'n dier.