Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Lauraennala schreef:Is lichten aan niet een beetje riskant de hele nacht?
Dit jaar een nieuw paard erbij, maar ik gok dat dat wel goed gaat aangezien zijn grote voorbeeld ook rustig blijft. linky schreef:Lauraennala schreef:Is lichten aan niet een beetje riskant de hele nacht?
Waarom zou dat riskant zijn? Waterdichte TL-buizen................ onbereikbaar voor de paarden.
Het carbidschieten gaat de hele nacht door, om 06.00 uur begint een verse groep...........................
unihorses schreef:net heerlijk gereden tussen de lawinepijlen/gillendekeukenmeiden/vlinderbommen/fontijnen en morgenavond gaan ze op stal ( normaal 24/7 wei )
Ze gaan vandaag ook vroeg naar binnen, eind van de middag op zn laatst, en krijgen meerdere malen hooi zodat ze onbeperkt wat te kauwen hebben. Binnen gaat het beter; minder geluid, en geen rare flitsen.
Ik heb al het stroomdraad incl. paaltjes van de wei afgehaald (paddock) en een grote open wei van gemaakt. Hooi in de slowfeeder gedaan en gewoon lekker laten staan
na 12en ben ik met ons pa nog even langsgereden en ze gecontroleerd, ze stonden alsof ze niet anders gewend waren