Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Klimop schreef:Die van mij linkt eten altijd met plassen, dus vaak al op het moment dat ze weet dat ze eten krijgt. Op zich niet zo raar want ze pist ook altijd over d'r hooi heen omdat de andere paarden er niet bij mogen.... dat ze het zelf dan ook minder lekker vindt neemt ze dan maar op de koop toe

Klimop schreef:Die van mij linkt eten altijd met plassen, dus vaak al op het moment dat ze weet dat ze eten krijgt. Op zich niet zo raar want ze pist ook altijd over d'r hooi heen omdat de andere paarden er niet bij mogen.... dat ze het zelf dan ook minder lekker vindt neemt ze dan maar op de koop toe
maikeltje schreef:Ik zou willen dat mijn paard dat deed. Niet dus. Erg vervelend, vooral als we dan op concours moeten en ik dan merk dat ze nodig moet. Ze vertikt het om te plassen op vreemd terrein of in de trailer en houdt het dus op. En loopt dan soms ook niet heel lekker, begrijpelijk. Maar wel lastig.
er ligt ook 9 van de 10 x een pluk hooi onder zijn buik

Heb dr nu ook aangeleerd dat ze na het invlechten even op stal gaat zodat ze haar behoefte kan doen en daar met wedstrijd en in de trailer geen last meer van heeft.
Ideaal!
Dagmar_1995 schreef:ik volg even, de mijne doet dit ook. Echter weet ik van de mijne dat ze niet durft te plassen wanneer ik op haar zit.. (zijn bezig met lichamelijk onderzoek).