Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
sontana schreef:Als je pony nog erg jong is of als je nog bezich ben met beleren. Moet je niet willen dat die aan de teugel loopt. Bevestig eerst maar eens de voorwaartse beweging . Jullie zien er samen leuk uit trouwens . Komt echt goed hoor , met jullie. Geduld en rustig door vragen . Succes
Arm dier.
Yonneponn schreef:sontana schreef:Als je pony nog erg jong is of als je nog bezich ben met beleren. Moet je niet willen dat die aan de teugel loopt. Bevestig eerst maar eens de voorwaartse beweging . Jullie zien er samen leuk uit trouwens . Komt echt goed hoor , met jullie. Geduld en rustig door vragen . Succes
Het gaat ook super goed. Alleen met dit weer moer ik weer van voor af aan beginnen.
Hij doet het goed alleen het is echt een gevoels pony die echt op je houding reageert en dat ben ik niet gewend.
Het is wel echt een dotje met streken haha ( arabierenbloed)
Soms wordt ik welleens bang van hem maar dat is zo weer terug gedraaid. Want dat weet hij precies want dan gaat hij kusjes geven haha.
probeer hierna vooral structuur te houden. niet te veel laten doen, maar vooral niet te lang stilstaan. helaas hebben wij zo 1 en mag ik er niet op rijden. deze heb ik door luiheid ( niet naar paard willen ) van zusje 3x opnieuw moeten beleren. nu ben ik er klaar mee en doet zo'n flapdrol het die constant met een slof rijdt want als ze bokken of doen trek je kin op de borst, onzin dus ! zijn zadel paste niet meer goed. nu ga ik het toch maar weer zelf doen.
dat doet hij ook, lig je gezellig 3x op een rij in het zand komt hij je schuldig aflebberen om vervolgens weer net zo dom te doen.