lovechamp schreef:Tigra_ schreef:Ik snap niet wat je hier nu mee bedoelt. Je zegt zelf dat jij denkt dat je paard weet als hij braaf is dat hij dan naar de wei mag, dat verband kan een paard niet leggen ten eerste zal hij moeten weten wat braaf is en de tijd die jij aflegt om je paard vervolgens naar de wei te brengen is hij dan al vergeten dat hij 2 minuten eerder braaf was.
eem paard kan wel een verband leggen
bijvoorbeeld:
ik ben een paard dan weet ik dat als er dat en dat gebeurt dan wodt er zo en zo gereacheert
en het klopt dat met naar de wei lopen daarom krijgt hij ook brokjes al beloning maar als je dat elke x doet dan weet hij wel van ow als ik netjes meeloop maar ik naar het gras
Er staat ook DAT verband kan hij niet leggen. Jij zegt dat als je paard braaf is de beloning is dat hij in de wei mag. Maar daar onder versta ik dat je grondwerk doet en als hij dan "braaf" is hij in de wei mag en niet braaf is dus niet in de wei, DAT verband kan een paard niet leggen.
Brokjes is misschien niet slim op te voeren als je dit niet goed doet kun je een erg vervelend paard krijgen.
Ik denk persoonlijk heel eerlijk dat je echt hulp nodig hebt om jouw paard te leren begrijpen zodat jij hem op een begrijpelijke manier kan uitleggen wat je wil want dat bedoel ik niet gemeen maar ik denk toch dat daar je probleem ligt.