Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Eleio schreef:paard heeft helemaal niks , ze wilt alleen aandacht
krijgt ze dat dan doe ze gevaarlijke dingen
Eleio schreef:om even duidelijk te maken , paard heeft meerdere keren er van door gegaan en geprobeert door de bakrand te gaan waardoor het meisje nodig moest trekken ( paard is altijd al hard geweest in de mond en heeft niks zegt tandarts aan haar tanden) en
longeren wa de dag erna dat hij haar beweging wou geven en meteen toen hij naar piste mee liep voor daar te longeren sleurde hij haar mee , dus geweld is er niet.
Vilar : ze willen het niet maar met een gewoon trensje ben je meters verder zonder je iets kan doen door dat ze haar macht misbruikt.
en geweld is er niet , er is niet geslagen op het paard of gestamd of weet ik veel wat.
ik heb het eerste jaar met een trensje gereden maar erna sloeg ze om en heb ik op aanraden een pessoa bit gebruikt met teugels op het gewone ring waar die hoort en nog 2de paar teugels aan het middenste riingetje moet ik ze nodig hebben als rem.
over dat menbit , ik was er niet bij en ze hebben het meteen eruit gehaalt wanneer ze merkte dat ze er niks om gaf
en tja over dat geld dat is de eigenaresse haar eigen zaak , dus daar geen commentaar op.
ze staat daar gewoon op pension bij haar zoon.
paardje1983 : dat zal het niet zijn hoor , ze hebben zelf gestudeert en behaalde diploma's en moesten voor ze een fokkerij oprichtte toch al die ziektes en aandoeningen kennen

Eleio schreef:paard is nooit op verkeerde manier gereden
heb daarnet info opgezocht en dat heeft ze totaal niet.
Eleio schreef:ik heb helaas geen filmpje ervan ,
gereden word er niet meer mee gedaan sinds vorige week na dat ongeluk.
koper : leg mij dan is uit waar jij op uitmaak dat IK haar met geweld rij ?
want ik zie nergens ergens staan dat ik haar vooruit sla of schop en er een veel te straf bit in doe zonder er iets van te weten.