Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
jackyyy schreef:@Lusitana ja maar ik heb het geluk dat hij niet stijgerd en ik zal het zeker stapje voor stapje doen .
maar kan ik hem aan de longe laten lopen en daarvoor ook nog oefenen met opstappen ? want als hij niet loopt dan is het de volgende dag echt een stuiterbal en heel erg irritand ./ en ik heb nog een vriendin die hem ook verzorgt en die vind hem een soort van eng als hij drukker is hij heeft mij namelijk tijdens het logeren een x best hard onderuit gertokken (hij heeft daarvoor wel echt zware straf gehad ) maar omdat zei al niet zo veel met hem durft heb ik liever dat hij wel loopt de dag voordat zij met hem aan de gang gaat .
jackyyy schreef:@Knollboll hij draait ,loopt soms achteruit , vooruit , en als je hem echt gaat klemmen dan word hij beetje paniekerig
Knollboll schreef:jackyyy schreef:@Knollboll hij draait ,loopt soms achteruit , vooruit , en als je hem echt gaat klemmen dan word hij beetje paniekerig
Als hij kan draaien is de Ruimte te groot! Dat paniek wordt vanzelf minder, als het opstappen wat beter gaat. Achteruit/ vooruit oplossen door daar mensen te zetten die hem tegen houden.
).