Paard gooit voer uit de voerbak

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Klimop

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-12 07:28

Naar aanleiding van de post van Tamary heb ik volgens mij de oplossing gevonden :D of eigenlijk 2... Brok vanaf de grond voeren gaat nog steeds redelijk goed, maar uit de 'hoge' voerbak lukt het nu ook perfect, als ik eerst een klein beetje (een handje zeg maar) erin doe en als dat op is pas de rest :j

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-12 12:18

de mijne doet het met haar hooi.
dat krijgt ze in een bak in de paddock, ze begint dan 's morgens eerst met alles eruit te trekken en op de grond uit te spreiden en vervolgens gaat ze het opeten... :+

ellend

Re: Paard gooit voer uit de voerbak

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-12 12:28

Hahaha, wat een hoop verschillende paarden heb je toch. 1 van mijn paarden doet het ook, het voer uit zij emmer "vegen". Hij heeft een emmer aan een touw hangen als voerbak omdat het een kribbenbijter is, en het op de emmer niet kan. Zijn voer gooit hij zelf op de grond (stroo) en is op die manier nog een hele tijd bezig om alles op te snoepen. Vind ik helemaal niet erg!

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-12 13:21

Plastic emmer pakken met touwtjes eraan, even om zn hoofd en klaar :)

amyyy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-12 19:25

Pff doet mijn paard ook altijd, maarja ik geef hem gewoon voer terwijl ik de bak vast houdt dan
dondert niet alles eruit. := maarja dan wil hij nog weleens zo spastisch doen met zijn hoofd dat de bak alsnog uit
mijn handen vliegt haha xD

Ariebren

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-12 21:22

Nouvel schreef:
de mijne doet het met haar hooi.
dat krijgt ze in een bak in de paddock, ze begint dan 's morgens eerst met alles eruit te trekken en op de grond uit te spreiden en vervolgens gaat ze het opeten... :+

Ik heb een merrie staan die binnen vijf minuten al haar hooi op haar pis plek heeft liggen in stal.

Julez

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-12 09:11

Mijn paard doet PRECIES hetzelfde! 1 grote hap nemen, en daarna (bijna nijdig) al het voer uit zijn bak vegen om bij de bodem van zijn bak te komen.
En ik maar werken voor dat voer.. :n :')