Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Maar ik geloof je meteen als je zegt dat het haar bouw is. Het voer dat je voert, lijkt me niet verkeerd. Aan de andere kant zou je ook eens kunnen proberen om het krachtvoer helemaal weg te laten en haar alleen hooi en een vitaminebrok (bijv. Marstall Vito) te geven, zolang ze nog weidegang heeft.
bigone schreef:Babootje, alles wat je zegt klopt behalve de opvoedcursus, als ts niet over haar angst heen komt dan heeft dat geen zin en krijg je hetzelfde weer dus niet alleen paard(indien het geen medische problemen zijn) ook ruiter moet veranderen.
DA is gisteren geweest en die vond haar perfect en dacht voor de rest bv niet aan insulinegedoe, maar alles ging goed gecheckt worden. Ik rij idd niet erg veel, alles hangt af van het weer en het wordt ook al weer sneller donker maakt het er niet makkelijker op… ze wordt niet gelongeerd naast het rijden ik longeer eigenlijk nooit
Gert woont wel heel erg ver weg van me, en zo crazy is ze nu ook niet om ze daar heen te brengen 
daar ben ik ook bijna zeker van (na de medische check up en zadel controle uiteraard) ik ga eerst terug aan de hand aan de slag met haar, en mij kennende kriebelt het snel om er nog eens proberen op te gaan,dat wil ik nu nl al
maar de schrikreacties kan ik even niet aan op een of andere rare kronkel in mijn hersenen
herkenbaar dus