Ik ga een regel-bordje op moeten maken denk ik

edit: schijffoutje
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Maar wat betreft eigen ruimte heeft die een duidelijke boodschap.
Je hoeft niet hard te zwaaien, aantikken met het puntje is vaak al voldoende.
_
Maar de aanhouder wint, want de laatste meters naar de wei toe liep ze zeer netjes bij mij, ook al lag de wei voor haar neus
). De aanhouder wint dus ga zo door!
(Wij hebben hier een pony gehad, door mijn moeder (niet) opgevoed, die dat altijd deed, en dat was een constante machtstrijd. Vandaar mijn vastberadenheid om het met mijn huidige paard niet toe te staan.) Kimmsel schreef:Hoop dat ik nu niet heel gemeen overkom, maar ik tolereer omverlopen dus gewoon niet.(Wij hebben hier een pony gehad, door mijn moeder (niet) opgevoed, die dat altijd deed, en dat was een constante machtstrijd. Vandaar mijn vastberadenheid om het met mijn huidige paard niet toe te staan.)
Ik ben blij met je commentaar. En ik tollereer het ook niet dat ze over me heen loopt hoor ! Ik 'strafte' haar ook, maar had gewoon het gevoel dat het weinig effect had... Vandaar dat ik het op bokt vroeg, zodat ik wist hoe jullie hiermee om gingen. Daarvoor duwde ik haar (ruw) opzij, het hielp die moment wel, maar het probleem werd niet opgelost, snap je ??