Emma_s_girl schreef:Succes vanavond. Ben benieuwd hoe het is gegaan!
Dank je wel! Het ging helemaal super vanavond
Ik heb ergens een knop gevonden in mijn hoofd blijkbaar en heb die om gezet. Ik heb mezelf de hele middag "geprogrammeerd" met de gedachte dat ik gewoon mijn paard (nou ja, bijna dan
) uit de wei ging halen en lekker ging rijden. En dat heb ik ook gedaan
Natuurlijk was mijn spanning niet ineens weg. Ik heb eerste uitgebreid losgestapt en ben toen wat meer gaan vragen van hem. Dat ging goed. Hij was wel kijkerig, we waren in de binnenbak en dat vindt hij nog best spannend, maar ik heb mijn spanning onder controle kunnen houden. Ik heb gedraafd, figuren gereden, een aantal keer overgang van stap naar draf en andersom gemaakt, halt houden en hij deed alles braaf
Hij schrok een paar keer, dribbelde wat en ging weer verder. Ik voelde na het rijden zo opgelucht en blij
Ook mijn dochter heeft er vertrouwen in dat het goed komt en we elkaar gewoon goed moeten leren kennen. We hebben dan ook besloten hem te laten keuren en als dat goed is hem te kopen
Spannend en geweldig! Ik verwacht dat zijn gebit flink aangepakt moet worden, maar verder hoop ik op een gunstige keuring.
Nu eerst goed door de keuring komen en we zijn helemaal gelukkig