Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Ariebren schreef:Ja, want bij je honderste paard kom je er achter, wat doe ik verkeerd.
Niet persoonlijk bedoelt naar jouw, maar iedereen denkt dat een paard gewoon een diertje is wat alles doet wat de eigenaar wil.
Onervarenheid, ondeskundigheid en niet geremd worden door enige kennis en kunde.
Bokt staat er vol mee.
Ik heb het in de praktijk moeten leren door scha en schande.
Maar een vijf jarige uit de opfok kopen ???
Waar zijn we mee bezig.
Dat zal ik zelfs geeneens doen en ik weet dat menig trainer maar één advies heeft.
Weg doen, desnoods voor de dood.

evankest schreef:Jezus jongens, luister. Ik heb in mijn leven denk ik wel 100 groene paarden beleerd. En geen 1 was er zo idioot als deze. Als je antwoord geeft op een vraag op bok kan dat ook zonder elkaar af te slachten neem ik aan? Ga een ander belachelijk maken of geef een serieus antwoord.
Dit paard heeft gewoon maling aan alles, En ik gebruik een zweep omdat meneer echt maling heeft aan mij. Hij stijgert namelijk gewoon over me heen als hij geen zin heeft om aan de hand mee te lopen. Have fun met jullie troetel verhaaltjes en mekaar zwart maken. Hij staat nu vast aan een koeien halster. Heeft 1x een minuut of 20 idioot staan doen en begrijpt nu dat hij vast staat. Ik moest wel gaan longeren omdat je er op een veilige manier NIETS mee kon. En op deze manier kon hij WEL stemhulpen leren kennen waardoor ik nu aan de hand stap zeg en hij dus NIET over me heen draaft.

Ariebren schreef:evankest schreef:Jezus jongens, luister. Ik heb in mijn leven denk ik wel 100 groene paarden beleerd. En geen 1 was er zo idioot als deze. Als je antwoord geeft op een vraag op bok kan dat ook zonder elkaar af te slachten neem ik aan? Ga een ander belachelijk maken of geef een serieus antwoord.
Dit paard heeft gewoon maling aan alles, En ik gebruik een zweep omdat meneer echt maling heeft aan mij. Hij stijgert namelijk gewoon over me heen als hij geen zin heeft om aan de hand mee te lopen. Have fun met jullie troetel verhaaltjes en mekaar zwart maken. Hij staat nu vast aan een koeien halster. Heeft 1x een minuut of 20 idioot staan doen en begrijpt nu dat hij vast staat. Ik moest wel gaan longeren omdat je er op een veilige manier NIETS mee kon. En op deze manier kon hij WEL stemhulpen leren kennen waardoor ik nu aan de hand stap zeg en hij dus NIET over me heen draaft.
Dus gewoon even op de ouderwetse, harde manier aangepakt.
En je ziet het, dat werkt.
Maar al die Bokt penny's zijn nu boos op je.
Ik heb weer wat geleerd om dat twee jarige etterbakkie van mij eens op de grond te houden als ik een voetje wil oppakken.