Elinaa11 schreef:zucht -.-´
ooit van linda van der hauw gehoord?
Ik heb alles al uitgelegt hoe ik het aanpak , maar daar geven jullie geen advies op....
zeg dan ook wat ik daar aan kan verbeteren.
sjeminee , wat komen jullie chagarijnig over. Ik vraag om hulp , geen gezeik.
Dan kan ik beter naar de wc gaan om dat aan te horen!
Jij vraagt om advies, komt er vervolgens dit? Eén woord hiervoor: asociaal.
Je vraagt hier dat er verteld moet worden wat er verbeterd moet worden, ik heb al 20 verbeterpunten voorbij zien komen maar je reageert alsof je werkelijk alles kunt en goed doet.
Iedereen heeft weleens moeite met kritiek ontvangen maar dit slaat echt alles.
Volgende keer als je om advies vraagt zou ik als ik jou was alles aanpakken wat er verteld wordt, gewoon proberen alvorens in de verdediging te schieten.
Je verteld dat er geen roundpen of longeercirkel is als ik dat goed heb begrepen. Voor zover ik weet is de beste manier om het vertrouwen van je paard te verdienen in de roundpen. Mijn advies zou dan ook zijn; zoek een roundpen, vraag iemand die hier goed in is om hulp, en ga dat vervolgens een maandje of 2 doen. Als het goed is geeft Chanel dan zelf aan wanneer ze er klaar voor is om verder te gaan.
Betreft het rijden komt het over alsof jullie meteen willen gaan springen terwijl de dressuur nog niet werkt. Tja, zoals ik het lees willen jullie veel te snel gezien de reactie van Chanel.