barrelover schreef:Maar nu mijn vorige bijrijdster gestopt en ik een nieuwe heb die fotos op Facebook zet met de titel mijn moppie en dat ze oh zo trots op hem is....@#$% vind ik echt vreselijk.denk ik,niks van jou bij mevrouwtje. Geen idee hoe het kan dat ik dat heb. Vind et prima als mensen hem aaien,buiten zetten etc,maar claimen.....
Dat zou mij ook in het verkeerde keelgat schieten: daar zou ik haar toch even op aanspreken en (vriendelijk) verzoeken om de foto van FB te verwijderen.
Als ik ooit een verzorgster zou gaan zoeken voor mijn paardje, dan zou ik toch wel vantevoren eisen dat ze geen foto's op internet plaatsen zonder dat zij daarvoor mijn toestemming gevraagd hebben!

, en een ander erop reed.Hij dacht ook bekijk het maar
. Ik had op een gegeven moment minder tijd en het was beter voor hem om een ander hem te laten rijden, ook omdat ik ging verhuizen. Hoewel ik dat zeker ook het beste vond, deed het pijn. Heb inmiddels een ander paard, en daar rijden geen anderen op. Mocht dit wel zo zijn, is het familie van de eigenaresse en heb ik geen probleem mee.Ben sowieso niet zo moeilijk meer.