Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Tinkerloos schreef:Dat klinkt niet raar, en je hebt nog gelijk ook, ik zou sedatie moeten hebben.
Iedereen zegt het juiste, maar ik zit er mooi mee.
Het klinkt allemaal zo makkelijk, dat ik niet zenuwachtig moet zijn, dat ze zich niet moet aanstellen, dat ze een baas nodig heeft die haar ook leiding kan geven die ze nodig heeft, maar wat doe je als je paard het hoofd omhoog gooit bij het zien van een wormen kuur?
Die trek je echt niet naar beneden.
Ik heb een lege kuur gevuld met appelmoes, en dat werkte, ze nam de volgende kuur graag!!
De keer daarop weer appelmoes gegeven, en daarna weer, tot ze blij was als ze de kuur zag.
Toen geprobeerd met echte wormenkuur,en ik had een heel klein beetje appelmoes aan het puntje gesmeerd.
Toen ze de pasta proefde ging het hoofd weer omhoog, en de keren daarna trapte ze ook niet meer in een wormenspuit met appelmoes.
Ze moet toch ontwormd worden, en ik snap dat iedereen bij wie het geven van een kuur aan zijn paard goed gaat dat die denkt: gewoon laten zien dat jij de leider bent, paard moet zich niet aanstellen.
Maar als het nou niet lukt? En er zijn tabletten voor, die eet ze met smaak op, zonder probleem.
Tinkerloos schreef:Die persoon is onderweg, er word aan gewerkt,en ze gaat Jinty desensibilliseren, in rijden, grond werk met haar doen,alle punten zullen worden aangepakt.
Ik kan het idd niet alleen.
Jinty is verder juist zo cool, en lief en makkelijk.
De persoon zal ook mij gaan trainen in de omgang met Jinty.
Het zal heus goed komen, maar soms ben ik de weg een beetje kwijt...
Tinkerloos schreef:Ik ga mijn best doen.
Ik kan alleen nu even niet wachten op verbetering, de hoeven zijn echt maar dan ook echt toe aan een bekappingsbeurd, dus voor deze ene keer word ze toch gesedeerd.
Daarna zoek ik een andere oplossing.
Een normale.