Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Sleeper schreef:Je paard voelt ook aan dat je haar eigenlijk niet zo aardig vindt. Ik weet niet hoe lang je met die 2 jarige in je hoofd loopt maar het klinkt niet alsof je je nieuwe paard een kans gegeven hebt. Zoals jij het beschrijft begrijp ik wel dat je paard zich zo naar je gedraagt, je krijgt wat je geeft lijkt in dit geval wel op te gaan.
Misschien is het inderdaad eerlijker naar je paard toe als je haar verkoopt of hopelijk nog terug kan brengen naar de oude eigenaar.
Saartje88 schreef:Sleeper schreef:Je paard voelt ook aan dat je haar eigenlijk niet zo aardig vindt. Ik weet niet hoe lang je met die 2 jarige in je hoofd loopt maar het klinkt niet alsof je je nieuwe paard een kans gegeven hebt. Zoals jij het beschrijft begrijp ik wel dat je paard zich zo naar je gedraagt, je krijgt wat je geeft lijkt in dit geval wel op te gaan.
Misschien is het inderdaad eerlijker naar je paard toe als je haar verkoopt of hopelijk nog terug kan brengen naar de oude eigenaar.
Dat gaat niet op in dit geval , dat van die 2-jarige is pas het afgelopen weekend ter sprake gekomen.
Saartje88 schreef:Beetje jammer dat ik hier als een ongelooflijke angsthaas wordt afgeschilderd , ben ook geen pennymeisje en heb al genoeg paarden in de hand gehad maar dit is echt de eerste keer dat niet van een paard kan "genieten" en dat vind ik jammer. En dat laatste is voor mij het belangrijkste aangezien ik een paard heb gekocht , niet om dressuur of whatever te rijden maar voor de omgang en evt. voor mijn dochter om te berijden als ze wat ouder is.
Tigra_ schreef:Saartje88 schreef:Beetje jammer dat ik hier als een ongelooflijke angsthaas wordt afgeschilderd , ben ook geen pennymeisje en heb al genoeg paarden in de hand gehad maar dit is echt de eerste keer dat niet van een paard kan "genieten" en dat vind ik jammer. En dat laatste is voor mij het belangrijkste aangezien ik een paard heb gekocht , niet om dressuur of whatever te rijden maar voor de omgang en evt. voor mijn dochter om te berijden als ze wat ouder is.
Maar waarom kun je dan niet genieten wat heeft het paard dan fout gedaan, je zegt zelf dat je onzeker en angstig wordt? Dat komt toch ook niet uit de lucht gevallen, je bent lange tijd opzoek geweest nu heb je er een en klikt het toch niet. Ik zou eerst maar eens serieus gaan nadenken waarom het niet klikt ligt dit aan het paard of toch echt om een of andere reden bij jouw. Dat zul je denk ik toch eerst moeten achterhalen voor je een andere gaat kopen toch? Zodat je straks niet weer met het zelfde zit.
Saartje88 schreef:Ik zei : Als ik de garantie had dat ik kon kiezen waar ze terecht zou komen dan had ik geen topic hoeven openen.
Maar ze komt van een handelaar dus dat maakt het voor mij wat lastiger , penny of niet
Saartje88 schreef:Tigra_ schreef:
Maar waarom kun je dan niet genieten wat heeft het paard dan fout gedaan, je zegt zelf dat je onzeker en angstig wordt? Dat komt toch ook niet uit de lucht gevallen, je bent lange tijd opzoek geweest nu heb je er een en klikt het toch niet. Ik zou eerst maar eens serieus gaan nadenken waarom het niet klikt ligt dit aan het paard of toch echt om een of andere reden bij jouw. Dat zul je denk ik toch eerst moeten achterhalen voor je een andere gaat kopen toch? Zodat je straks niet weer met het zelfde zit.
Heb je de TT gelezen? De klik is er gewoonweg niet en dat ligt waarschijnlijk aan mij , dat wel. Maar om nou te zeggen dat omdat ik geen klik met dit paard heb , ik beter kan stoppen met paarden of een goudvis kan kopen (als reactie op andere bokker) dat is gewoon onzin.