Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
dieuwertje_ schreef:tja.. ik ga nu al met een longeerzweep de wei in maar daar rent ze gewoon door heen. ik gaf haar een flinke tik maar het hielp niet. ze werd alleen maar bozer.
tsp schreef:Misschien kun je een keer een Join-Up doen heb je daar ooit van gehoort ?
Ts heeft totaal geen overwicht over de pony.. Hij valt haar aan! Dit moet ze niet even zelf gaan oplossen door een Join-upje waar ze geen kaas van gegeten heeft... Laat haar gewoon hulp zoeken van iemand die weet wat hij doet. Anders gebeuren er straks nog ongelukken. tsp schreef:Ja, maar een Join-Up door een ervaren iemand diee pony moet leren wie de baas is.. want ik begreep dat haar vader het paardje wel aankan, maar straks loopt het zo ver uit de hand dat hij ook agressief naar hem gaat uitvallen..
Soms probeert ze nog wel is wat, maar dan hoef ik maar m'n stem te verheffen en ze weet dat ze fout zit.
dieuwertje_ schreef:ik heb een super lieve haflinger, die wel van spelen houd. ze bokt en springt naast je maar wel heel erg oplettend dat ze je niet raakt.
ik had hier geen problemen mee tot nu toe....
dieuwertje_ schreef:als ik ga wandelen gaat ze (bijna) gericht trappen, steigeren en gek doen.
.