De wei met rijbak en inloopstallen is redelijk groot en rondom liggen ook weilanden en kuil-mais (zullen ze vast heerlijk vinden hihi) Als ze in de weg lopen onder het rijden, sluit ik ze op in de stal als ze zich laten vangen?- Hoe oud moet een kuiken/kip zijn om buiten te mogen zoals ik voor ogen heb?
- Zijn kippen winterhard? Kunnen ze dus in de winter met strenge vorst ook gewoon buiten blijven met toegang tot de stal?
- En hoe zit het met die salmonella precies zoals Cassidy omschrijft? Ik voer de paarden alleen ruwvoeder, dus zullen ze niet snel in de voerbak gaan scharrelen en poepen denk ik zo?

Bij ons leggen alle kippetjes netjes hun ei in het hok. Daar slapen ze ook, rond een uur of 5 gaan ze allemaal naar binnen. Kuikentjes worden hier !meestal! voorjaar geboren als het al wat warmer wordt, daar bemoeien we ons verder niet mee dat doet de kippengroep zelf wel. De hennen zorgen vaak samen voor alle kuikentjes, gaan ook al vanaf dag 1 mee naar buiten. Ze zijn wel winterhard maar zorg dat je hok wel geïsoleerd is en een pakje stro/vlas in het hok ligt, mocht het echt koud zijn dat ze dan wel droog en warm kunnen zitten. Hier overigens geen last van roofdieren, alleen af en toe kat. Maar dat kan altijd gebeuren, ze hebben dan wel een prachtig mooi leventje gehad dus dat is het dubbel en dwars waard!

??