Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Elliebelle schreef:Uh, je weet hopelijk toch dat War Horse een film is en niet de werkelijkheidJa kijk maar naar WARHORSE.
vuurneon schreef:Ik geloof niet dat een paard een mens echt kan missen, paarden hebben geen flauw benul van die emotie en ook niet van tijd.
Paard ziet mij en denkt; eten. Reageert op onze auto; eten.
En of ik hem eten geef, of het buurmeisje, dat zal hem een zorg zijn.
Maar als ik maanden niet kom, weet ik zeker dat hij verder zich prima vermaakt en mij totaal niet mist. Hij hecht veel meer waarde aan zijn paardenvriend
Asyaa schreef:LCharlotte schreef:Ben er nog steeds zeker van dat mijn pony mijn aanwezigheid heeft gemist gedurende mijn zwangerschappen en de periode daarna.
Op basis van een been dat kaal werd?
Praat je jezelf niet dingen aan waarvan je graag wilt dat ze waar zijn?
Asyaa schreef:ANOUKIEE schreef:Dus jij denkt niet dat een paard naar een paar weken denk van: Wat is mijn baasje allang niet meer hier geweest?
Die gedachte gang is voor paarden onmogelijk.
Paarden denken niet 'verrek, das al lang geleden', betreffende wat dan ook. (eten uitgezonderd, maar das altijd te lang geleden voor sommige paarden)
vuurneon schreef:Ik geloof niet dat een paard een mens echt kan missen, paarden hebben geen flauw benul van die emotie en ook niet van tijd.
ANOUKIEE schreef:Haha had net nog een stukje bijgevoegd aan mijn post, ik snap dat ze dat niet letterlijk kunnen denken. Maar wel iets in de trant van dat ze verschil merken tussen eerst 3 a 4x per week en dan ineens nog maar 1x per week!
Citaat:Als het goed is ben jij zijn/haar leider dus wordt je verwelkomd.