aanvallen als ik dichterbij kom

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

randcas

Re: aanvallen als ik dichterbij kom

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-12 19:22

Hmm ik vraag me af of ze vroeger niet is mishandeld dat gedraag van de merrie komt niet zomaar ergens vandaan.er zit altijd wel een reden achter ik heb toen.ik 11 TOT mijn 14 en verzorgpony gehad en die liet zich soms ook niet vangen en trapte ook later kwam ze altijd naar mij toe heb haar mij vertrouwen gegeven. Wat ik bij haar deed jaagde haar weg TOT ze uiteindelijk kwam toen dat was gelukt kon ik haar altijd vangen.maar andere kregen haar dan niet te pakken maar die helpt ik altijd ze was ook heel sagarijnig met poetsen enzo later was dat ook weg rijden.was ze altijd lief maar die is vroeger mishandeld geweest en omdat jij net zij van die eigenaar die stopt een touw in der mond met longeren.en als ze niet luisterde geeft hij er een ruk aan.ja dat vond ik gewoon niet kunnen dan snap ik best dat de merrie zo merrie zijn meestal al sneller van wat flink.je mr nou ik weet niet hoe oud jij bent.maar ik zou voor.jouw veiligheid.wel iemand er.bij laten helpen die wat meer ervaring ermee heb gewoon veel geduld

Savannah_XxX

Re: aanvallen als ik dichterbij kom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-12 18:40

Het enige wat ik weet is dat het vorige meisje er 'rare en gevaarlijke' dingen mee deed maar ik heb geen flauw idee wat dat juist inhoud (eigenaar weet dat ook niet maar ben het te weten gekomen door mensen die haar vroeger kenden).

Sassol

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-12 19:24

Ik ben bang dat dit toch echt een te groot probleem voor jou is. Ik snap dat je het paard wilt helpen, maar zonder begeleiding ga je er niet komen denk ik.

En je ouders hebben gelijk, het is gevaarlijk wat je doet. Het paard is jou weg aan het jagen en jij beloont ook nog met een stuk brood. Je kunt het gedrag dus ook nog eens erger maken.
En het lijkt me raar dat je geen hulp mag halen, ook niet buiten mag wandelen van je ouders, maar ze wel het paard voor je willen betalen?