Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
TeeGee schreef:Dit is echt topspul: http://www.medhorses.nl/Images/ProductI ... 378f95.jpg
Quincy1974 schreef:Ik snap wat je zegt, het drukke vind ik dan ook zelf niet zo erg, maar wel als ze op me af komt stormen, of als ze steigert en gericht met haar voorbeen trapt... Dan krijg ik het idee dat ze mij ineens niet meer moet ofzo...

Ben benieuwd hoe het in het weekend zal gaan. Op deze manier vind ik een pony hebben iig weer erg leuk.
Daar ben ik niet zo zeker van...
Waardeer het echt dat jullie willen helpen, hoop iedereen van repliek te hebben voorzien
Safiera schreef:Ik vind Nerv Control inderdaad (veel) te duur. Tijdelijk zou een optie zijn, maar ik wil iets wat langer werkt...
Doen alsof er niets aan de hand is, is makkelijker gezegd dan gedaan helaas. Lukt mij niet om te doen alsof mijn neus bloed terwijl Waldi naast met op twee benen staat. Zou wel goed voor hem zijn denk ik, een superrelaxed baasje. Zeker een punt om zelf op te oefenen!
Ik hoorde net dat mijn Magnesium vandaag is aangekomen. Ga het gewoon een tijd proberen, we zien dan wel of het wat doet.
Denk dat ik op een ander paard ook bang zou zijn in het begin. Tussentijds moet ik dan maar verder gaan met aan de hand trainen. Wandelen en dubbele longe werk zijn ook goed voor Wallie
dus duidelijk een doel voor ogen bijv.) Dat soort dingen. Ook zet ik Wallie vaak terug wanneer hij druk doet, wat hij wel lijkt te begrijpen. Alsof hij merkt dat we met rustig lopen sneller vooruit komen 
Daarnaast zit er een halswervel niet lekker (gaat fysio mee aan de slag) en zou hij op zijn hoefballen ipv teen landen. Platvoeten tot gevolg, of andersom, dat is niet te zeggen.