Zilfstar schreef:Mijn Fries noem ik voor de gein wel eens mijn Duitser.... Hij graaft nml in zijn stal een kuil, in het vlas. Zo houden we elkaar bezigHij graaft elke nacht een kuil, IK gooi het de volgende dag weer dicht. En waarom hij dat doet? Geen idee
Ook al is het vlas net nieuw en dus schoon en droog: hij ligt elke nacht op beton zo'n beetje. OOK als het vriest. Weet ook niet of hij eerst graaft en dan gaat liggen, of dat hij gaat liggen en dan ver-liggen, draaien, schrappen, poten rekken en strekken en dat het daardoor elke keer 30 cm hoog tegen de muren aan ligt. Feit blijft: we hebben elke dag bezigsheidstherapie.
En ja hij ligt elke nacht op stal, getuige het vlas in zijn oren elke ochtend
![]()
Bijkomend nadeel: zijn ander naam is Paashaas... Hij verstopt alleen geen eieren maar stront(in dat vlas dus en dan moet ik elke dag op zoek naar die drollen om ze eruit te halen)
Heb al eens geroepen dat ie een voorbeeld moet nemen aan zijn buurvrouw, onze pony. Die weet tenminste WEL wat een potstal is en hoe je die als goed huishoudelijk paard netjes bijhoudt.
Hihi is het een broertje van mijn Bo soms die doet het ook
Hij graaft elke nacht een kuil, IK gooi het de volgende dag weer dicht. En waarom hij dat doet? Geen idee
Ook al is het vlas net nieuw en dus schoon en droog: hij ligt elke nacht op beton zo'n beetje. OOK als het vriest. Weet ook niet of hij eerst graaft en dan gaat liggen, of dat hij gaat liggen en dan ver-liggen, draaien, schrappen, poten rekken en strekken en dat het daardoor elke keer 30 cm hoog tegen de muren aan ligt. Feit blijft: we hebben elke dag bezigsheidstherapie.
En ja hij ligt elke nacht op stal, getuige het vlas in zijn oren elke ochtend