even offtopic want ik ben benieuwd wat jullie denken.. Mijn pony heb ik vandaag gemeten en was 1.46,5 ze word in mei 4 zou ze nog veel groeien? ik vind zowiezo dat ze hard groeit want mams was 1.38 en paps 1.50 zal de paps voorbij gaan?
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
twas gewoon voor de zeker heid omdat ik op stal van een paar mensen hoorde dat blijft een c maat en dit en dat dus maakte ik me toch een beetje zorgen !
KoudbloedKim schreef:girlyggirl schreef:Klopt, dat heb ik ook geleerd op school.mijn hoefsmid zei toen bij mijn jaarling dat je kon zien hoe groot hij ong werd door met een touwtje het been van grond tot aan oxel te meten en dan touwtje van oxel naar schoft/ omhoog te doen. weet niet of het echt zo werktmaar bij mij klopte het!
Maar ik weet niet of dat ook werkt bij paarden met een slechte start.
loonew schreef:girlyggirl schreef:mijn hoefsmid zei toen bij mijn jaarling dat je kon zien hoe groot hij ong werd door met een touwtje het been van grond tot aan oxel te meten en dan touwtje van oxel naar schoft/ omhoog te doen. weet niet of het echt zo werktmaar bij mij klopte het!
Off-topic maar dit ga ik echt proberen!