Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Authentic schreef:Eén van mijn merries heeft eens een veulen gepikt van een onoplettende mamma, duurde maar een paar minuten, een paar hele trotse minuten voor mijn merrie.
_Lot schreef:Doet de oudste hier ook, en ik maar denken dat ze dat van mij hadMijn merrie kan verschrikkelijk leuk boos/gefrustreerd zijn als ze iets niet snapt of het haar niet snel genoeg gaat, dan gaat ze letterlijk staan stampvoeten, moet daar altijd wel om lachen, het is zo overduidelijk, haast menselijk.
. Als de paarden dingen doen die mij niet zinnen en ik heb bv mijn handen vol dan stampvoet ik ook weleens. Daarna is mevrouw dat ook gaan doen, dus ja, dan denk je idd kopieergedrag.
) maar met rijden of verzorgen merk je er niets van, gewoon altijd even lief en braaf.
, al heeft ze even goed gekke buien waarbij ze als een overjarige stuiterbal door de paddock raast. Dochter die meestal de toorn van de heks over zich heen krijgt blijft altijd lief, vriendelijk en kan net als mams heerlijk stuiteren.
Authentic schreef:Eén van mijn merries heeft eens een veulen gepikt van een onoplettende mamma, duurde maar een paar minuten, een paar hele trotse minuten voor mijn merrie.
Mijn merrie denkt dat alle veulens van haar zijn, vooral pasgeboren veulens. Dan raakt ze helemaal nerveus als ze ze uit het oog raakt. 

). De rest is gewoon stabiel en merk je nauwelijks dat ze hengstig zijn. 
), heel sociaal met andere paarden en dieren, kinderen, etc. Ik kan haar werkelijk met ieder paard samen zetten, zo lang zij zelf maar niet in elkaar gemept wordt, want dat wil ik niet
Maar echt, een liever paard bestaat er niet.