Buik opblazen tijdens aanslingelen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

GDG

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-11 14:53

Sabinee__ schreef:
Kan een paard het niet gewoon doen om onder werk uit te komen? Als je namelijk op stapt met een losse singel zal hij uiteindelijk tijdens het werken toch een keer stil mogen staan omdat jij weer aan moet singelen..

PROEST, wat een fantasie _O- !

Zoals al aangegeven, kijk eens kritisch naar je manier van aansingelen en pas de tips toe die hierboven gegeven zijn. Veel succes!

Pippaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-11 15:10

haffie83 schreef:
Ympi schreef:
Dat doe ik dus ook altijd, alleen heb nu een dressuurzadel, met dus zo'n lage singel, daar lig je dan op je paard met je achterwerk om hoog om aan te singelen :D

Ik ken het ik hang ernaast en dan maar hopen dat paard lief blijft staan zo niet even zandhappen. _O-

O, haha. Ik bedoelde eigenlijk er naast lopen en dan aan singelen. Maar erop zittend kan ook. Dan moet je echt wel even handigheid krijgen :P
En hopen dat het paard bij het opstijgen niet z'n buik weer normaal doet :+

Ympi

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-11 15:16

Pippaa schreef:
haffie83 schreef:
O, haha. Ik bedoelde eigenlijk er naast lopen en dan aan singelen. Maar erop zittend kan ook. Dan moet je echt wel even handigheid krijgen :P
En hopen dat het paard bij het opstijgen niet z'n buik weer normaal doet :+

met een gewoon zadel valt dat heus wel mee hoor qua nodige handigheid, met zo'n dresuurzadel is dat wel wat anders :D Heb er gelukkig nog nooit onder gedraaid met opstappen, laat iemand tegentrekken of stap vanop trapje op :j