Heeft jouw paard/ pony een vast vriendje?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

AshleyRol

Re: Heeft jouw paard/ pony een vast vriendje?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 20:38

Mijn 5 jarige merrie vind eigenlijk elk paard leuk en wil dan ook wel met alle paarden vriendjes worden!
Best makkelijk zo'n paardje! Helaas zijn alleen andere paarden soms niet zo aardig terug maar zij blijft dan altijd lief haha

RianneWieren

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-11 22:16

Mijn verzorgpaard is daar best wel moeilijk in, ze heeft nu eigenlijk geen vriendje.
Vroeger wel maar die is overleden..

_DP_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-11 22:22

Mijn ruin-paard is daar erg moeilijk in. Hij vindt niet veel paarden aardig, behalve de hengst in de stal tegenover hem. Helemaal verliefd! Altijd neuzen, aflebberen en hinnikken. Hengst vindt het ook nog prima...Homo!

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-11 22:29

mijn arabische bijna-hengst ( := ) had een echte klik met een haflinger merrie die afgelopen jaar bij ons op stal stond, er mocht ook niemand anders in de buurt komen := terwijl hij normaal een echte goedzak is, werd hij fel als een ruin bij zijn mooie blondine in de buurt kwam :j helaas is ze van stal verhuist :(:)

nu heeft hij zijn buurman als beste vriend, een ruintje van 6 jaar, en die kan geen minuut zonder Noah, hij hinnikt wanneer ik Noah uit de stal haal, en hinnikt heel hard wanneer hij hem weer ziet in de bak of wei :') tegenwoordig neem ik ze maar tegelijk mee naar de wei en terug...

Aleta

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-11 18:10

Mijn oude verzorgpony had een vriendje, een fries. Hij was altijd heel dominant naar alle andere paarden, hij trapte naar ze, maar bij die fries deed hij dat gewoon niet. Ik heb een keer met een vriendin, die op die fries reed, en mijn verzorgpony een buitenritje gemaakt, en we reden naast elkaar, en hun maar tegen elkaar botsen met hun konten, oortjes naar voren, helemaal blij. Kort daarna is die fries verhuisd, en mijn verzorgpony is ingeslapen.

diojilsjon

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-11 18:16

Mijn 2 verzorgpony's zijn dikke vriendjes :+:

LindyH

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-11 18:19

Mijn ruin heeft een andere ruin als wederhelft. :)

Een tijdje geleden waren ze echt klef, maar gelukkig laten ze elkaar nu een beetje vrij en is de relatie er een stuk gezonder op geworden. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-11 20:43

.