Zijn er meer paarden die dit doen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

iza_viv

Re: Zijn er meer paarden die dit doen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-11 18:27

die van mij doet het tijdens het vlechten heb er gelijk een kunstje van gemaakt

LammieH01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-11 12:16

Hoi Hoi

Dank jullie allemaal voor de reactie's.....heeft een tijdje geduurt maar er is hier weer het een en ander gebeurt prive...pppfff....maar we zijn er weer en we kunnen we reageren hahaha.

Ik vind het nu ook niet meer erg hoor dat hij het doet....gister deed die het weer komt eerst kei hard aan galoperen en hinniken....en toen die bij me stond was het gelijk weer ff zijn hoofd in mijn nek en mijn gezicht af likken hahaha....ik vind hem echt een schatje.....het komt ook dat hij zo is dat er veel gebeurt is afgelopen jaar en daardoor is onze band alleen maar sterker geworden.

Anoniemkl

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-11 13:34

Het klinkt inde erg lief, maar het kan ook dominantie zijn. Als ik jouw was zou ik het een beetje in de gaten houden en zorgen dat je ingrijpt als hij het te hard gaat doen. Maar dit is iets wat je moeilijk op afstand kan zeggen, als het voor jouw goed voelt dan is er denk ik niet zoveel aan de hand. Maar als je je er bedreigd of nie goed bij voelt zou ik het niet meer toestaan.

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-11 13:39

Wat leuk, mijn kleine meisje doet dat ook. Vanaf het moment dat ik me zoontje verloren ben, is ze hier mee begonnen en ze doet het nog steeds. Heel zachtjes haar hoofd op me schouder of in me armen en dan kroelen maar.

PanamaD

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-11 17:07

Mijn vorige verzorg paard deed dat ook. Ook dat ze haar hoofd tegen mijn buik aan legte en dat ik haar hoofd moet vast houden. Haha en ze lag altijd heerlijk te slapen!

Niets dominant aan?

Anoniemkl

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-11 18:46

1997suus @ ik heb het wel eens een paard uit dominantie zien doen... maar ik denk zeker dat paarden het ook zonder dominante bedoeling doen, vandaar mijn opmerking:
specialmoon schreef:
dit is iets wat je moeilijk op afstand kan zeggen, als het voor jouw goed voelt dan is er denk ik niet zoveel aan de hand. Maar als je je er bedreigd of nie goed bij voelt zou ik het niet meer toestaan.

;)

PanamaD

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-11 18:49

specialmoon schreef:
1997suus @ ik heb het wel eens een paard uit dominantie zien doen... maar ik denk zeker dat paarden het ook zonder dominante bedoeling doen, vandaar mijn opmerking:
specialmoon schreef:
dit is iets wat je moeilijk op afstand kan zeggen, als het voor jouw goed voelt dan is er denk ik niet zoveel aan de hand. Maar als je je er bedreigd of nie goed bij voelt zou ik het niet meer toestaan.

;)

Sorry dat je het verkeerd begrijpt en dat ik het onduidelijk neer zet. Eerder dit toppic las ik iets over dominantie daarom zij ik het. Sorry. :o

Anoniemkl

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-11 19:10

1997suus @ geeft nie hoor, ben zelf ook beetje vaag xD