Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Winddancer schreef:Voor je het weet heb je vast en zeker weer een paard op stal staan![]()
Maar ik kan me voorstellen dat het wachten nu wel heel lang duurt
Poeky schreef:Direct een paard in de kudde gooien is niet altijd de beste optie hoor! Ik heb dit zelf gedaan met mijn merrie. Ze hadden een gigantisch beloop, 3 hectare ongeveer denk ik. Toch is de kudde er achter gegaan. We bleven erbij en dachten dat het zou bekoelen maar op een bepaald moment werd het echt zo agressief vechten dat we haar er hebben moeten uithalen.
Ze stond vol van beten, er was naar haar gestampt, ze stond extreem getrokken van de stress en heeft een hele tijd niet gegeten van stress. Dan is het toch ook geen pretje om dat zo te zien.
We hebben haar dan 5 dagen met een draad ertussen gezet, ze had nog altijd het beloop van een hele weide. Toen ze na die 5 dagen in de kudde is gezet is er zelfs geen kwade blik meer gewisseld.
Het hangt echt af van hoe de andere paarden reageren, dat kan je niet voorspellen.
Zyrina_MF schreef:Winddancer schreef:Voor je het weet heb je vast en zeker weer een paard op stal staan![]()
Maar ik kan me voorstellen dat het wachten nu wel heel lang duurt
Ja is nou alweer een jaar geleden dat we met Zyntje naar Tom Marien gingen zowat. Wat vliegt de tijd toch. Ze is er al een half jaar niet meer (mis haar nog steeds) Ben wel blij als ik eindelijk weer een leuke heb. Belangrijkste is dat ie zich goed went en het naar zijn zin heeft de rest komt wel allemaal.
Poeky schreef:Wat is zo het probleem met een draad ertussen? Als je een goede veilige draad hebt is dat toch niets? Mijn merrie is destijds van schrik door de draad gevlogen terwijl ze bij de anderen stond trouwens! Die draad is gewoon doorgeschoten en buiten dan dat ze nog wat extra geschrokken was van de schok heeft ze daar niets aan overgehouden..