Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
meisje2000 schreef:is hij misschien niet gedrogeerd geweest op zijn vorige stal???
Ik neem niet aan dat dit zomaar ontstaat.
Als hij echt zo gevaarlijk is als jij beweerd dan had ik hem terug gebracht want je hebt dit paard zo niet gekocht.
Je had een pard gekocht dat rustig en vriendelijk was en niet een paard dat gevaarlijk is.
Een verborgen gebrek misschien???
mariska32 schreef:heb ook zo'n liefje gehad.
combinatie van afstamming en klopper.[bij de mijne dan]
je zal het er een eind uit krijgen maar het blijft levenslang opletten met zo'n apperaat.
tis maar wat je wilt.
Happie schreef:Ik schrik gewoon van de reacties hier. Met vier man een paard op zijn donder geven, vernederen. Denken jullie ook echt dat je paard dan jou gaat zien als leider en respect voor je heeft kom nou zeg.
Je geeft zelf aan dat je een zweep hebt gebruikt misschien een hopeloze poging maar daar ga je niets mee op schieten. Mijn advies is nergeer een aantal reacties hier en zoek iemand die jou en je paard kan helpen en ga vooral niet zelf verder aan de slag totdat je hulp krijgt van iemand die ervaren is met grondwerken. Want samen kom je er duidelijk niet uit
HolyPope schreef:Ik ben het met HAPPIE eens! Je paard heeft gewoon iemand nodig die boven hem staat.
Paard moet respect voor je hebben, niet door slaan en afbeulen het is iets wat ''natuurlijk'' in je zit, dit lukt bij het ene paard veel beter dan bij de ander.
Dat je een zweep hebt gepakt voor je eigen veiligheid vindt ik alleen maar verstandig!
gekvanfleur schreef:HolyPope schreef:Ik ben het met HAPPIE eens! Je paard heeft gewoon iemand nodig die boven hem staat.
Paard moet respect voor je hebben, niet door slaan en afbeulen het is iets wat ''natuurlijk'' in je zit, dit lukt bij het ene paard veel beter dan bij de ander.
Dat je een zweep hebt gepakt voor je eigen veiligheid vindt ik alleen maar verstandig!
Ik ben van mezelf geen voorstander van slaan, maar als je in deze hoek zit heb je weinig keus, ik vond dat ik dt gedrag meteen de kop in moest drukken. Helaas werd hij dus alleen maar fanatieker.