Semmerd schreef:(Ik,Asjemenauw & HorseTopShop hebben welopgevoede belgen dus ze zijn er wel)
Welopgevoed, maar ook zeker flink puberend. Daarom weet ik precies wat TS doormaakt
hahaha Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Semmerd schreef:Lastige situatie,inderdaad om de tafel met eigenaresse. Tot die tijd dat ze terug is inderdaad consequent blijven,belgen kunnen inderdaad lomp zijn maar zeker niet kwaadaardig. Hij is aan het puberen maar dat doen niet alleen belgen. Hij moet gewoon opgevoed gaan worden en nog een halve week is dat(helaas) aan jou en je merrie,sterkte iniedergeval!
(Ik,Asjemenauw & HorseTopShop hebben welopgevoede belgen dus ze zijn er wel)
wilmatj schreef:Semmerd schreef:
hij laat zich ook vallen met hoeven uit krabben.
laat zich zo op je vallen heel raar, ik kan er met mijn hoofd niet bij hoezo hij dat doet.
Asjemenauw schreef:Misschien doet hij dat omdat hij niet beter weet ??
Vaak weten ze niet meer dan de binnenkant van een hoefstal ... en dan is het best raar als er iemand zonder hoefstal van je verwacht dat je op 3 benen kan blijven staan. Ik vind het wel een teken van goed karakter dat hij in elk geval probeert een voetje te geven, zeker als hij elke keer op de grond eindigd.