op de stal van de vorige eigenaar was iedereen bang van hem toen ik hem in maart 2010 ophaalde was hij wel wat vervelend na even met hem werken was het goed. eigenlijk een jaar later is het gewoon 10 keer erger terwijl ik hem alle aandacht geef dit is mijn 1 ste eigen paard en ook een beetje mn trots
misschien heb ik hem te veel verwend?!
het meisje die hem reed was bang van hem als hij bv. met rijden bokte dan stapte ze af. terwijl dit paard bokt niet om je eraf te gooien is vaak een vreugde bokje maargoed een paard van 174 is nog al een geweld.
gewoon achterover zitten en ju ik geef niet snel op, maar ik begon nu wel een beetje wanhopig te worden en nu niet eens met rijden.
ik ben vandaag geweest en hem hem lekker op de wei wat verzorgd. op de wei is hij gewoon super braaf ditzelfde op de stal of poetsplaats draait hij helemaal door maar goed ik kan bijna niet wachten tot de osteopaat komt. ben benieuwd wat ze vind.
ik wil ook meer over hem weten van voor hij bij mij kwam. want hij was toen best wel verwaarloosd. zn hoeven waren niet gedaan zn tanden niet en bij mij viel hij ook heel snel heel veel af. heb ik de tandarts laten komen en toen was het weer goed. het heeft 3 maanden geduurd voordat we zn hoeven goed hadden. en omdat het zo gevoelig was kreeg vaak hoefzweren dus ik heb toen bijna iedere week de hoefsmid erbij gehad. dezelfde die hij nu het mes in zn duim heeft getrapt.
het is een oud jachtpaard en k heb hem in ede opgehaald.
toen ik hem ophaalde had hij geen respect voor mensen en nadat ik hem had opgelapt was dit over en nu begint het gewoon opnieuw maar erger. het is een ruin die denkt dat hij hengst is