haffie83 schreef:Hoi allemaal
Zoals beloofd plaats ik even de mail die ik had gehad.
Zal hem hier even plaatsen.
Hij zegt de ver koper,meerdere mensen hebben er op leren rijden.
bovendien heeft ze zich nooit misdragen,bij de smid,veearts of dergelijke,was altijd een fijn paard.
Veearts zegt een fijn paard in de omgang,in mijn ogen een grote leugenaar.
En dan zegt hij hopelijk heeft paard niks op gelopen van het uitstapje want anders,ja hoor we worden bedreigd.
Het gaat hem geld kosten zegt hij,zou niet weten waarom,en dat ze maar snel terug gebracht moet worden dan en dan.
Ja maar bij ons thuis moeten ze ook werken,anders vindt ik dat hij zijn rot paard maar moet komen halen,omdat hij beweerd dat ik niet goed voor mijn paarden zorg.
Hij beweert ook dat wij niks van paarden weten,en ik heb nog wel mijn paardenverzorgings diploma gehaald,dit even buiten beschouwing maar toch.
Het was gewoon een miskoop,en dat het paard zich nooit misdroeg lijkt me sterk,omdat die hoeven al heel lang niet meer zijn uitgekapt en gedaan,etc.
Echt een tegenvaller,maar ik ga in alle rust doorsparen voor een veulen,en die ga ik met begeleiding op voeden.
Ik bedoel maar we kunnen soms allemaal weleens wat hulp gebruiken,het gaat vast wel weer goed komen.
Ik heb mijn arabier nog,en dat is echt een droompaard,misschien dat het jaren gaat duren eer er weer een ander paardje is,maakt mij niet uit dit keer,neem ik er alle tijd voor.
En mocht het zo zijn dat ik intussen iets zie dan,ga ik echt proeftijd afspreken,en na de proeftijd goed gaat dan pas kopen.
Zie het nu gewoon als een miskoop,en een ervaring rijker,nog maals bedankt voor jullie steun en advies.groetjes van mij![]()
Nou ik vindt het echt SUPER netjes dat je het paard mag terug brengen. Mijn inziens zegt dat heel wat over de verkoper want die had net zo goed kunnen zeggen verkocht is verkocht.
En dat hij het dier terug neemt geeft me ergens wel het gevoel dat hij bij de verkoper zich beter gedroeg anders zou die blij wezen als hij er van af is toch?

absoluut geen gevaarlijk paard dus zoals door de kopers werd beweerd!