Angela schreef:enkel 24/7 in de wei KAN verwaarlozing zijn.
Verwaarlozing = onverzorgd
Heeft helemaal niets te maken met wei/stal/paddock/midden op straat/waar dan ook
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Dani_ schreef:Mijn paard is echt zwaar depressief, ze is al vier jaar en nog niet ingereden. Zo zielig. Ze zou haar leven in een paddock paradise zo in willen ruilen met een stalpaard als dat betekent dat ze dan in godsnaam maar gewoon gereden wordt!
net zoals de mijne, die is al vijf! Die staat de hele dag alleen maar in de wei met vriendjes en mag maar 1x per week een beetje grondwerk doen of een wandeling maken. Arm, arm paard! Ik dacht dat hij gewoon wat pilletjes antidepressiva door zijn handje muesli moest krijgen, maar ik moet hem dus gewoon op stal zetten en gaan rijden! Dat onrustig ronddraaien wat hij doet op stal is vast gewoon zijn vreugdedansje! Wat stom zeg, heb ik dat altijd verkeerd gezien!
Tis dat?

Nu snap ik het, ja dat heeft mijn merrie wel eens! Kwestie van even uitpluizen inderdaad
Ik denk dat die paarden er weinig last van hebben. Die zijn alleen maar blij dat ze de vliegen weg kunnen houden/jagen met hun manen. Calanddra schreef:wat een mishandeling, dag en nacht buiten staan met je vriendjes, genoeg eten en niet te hoeven werken