paard komt niet naar me toe met uit de wei halen, tips ?!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-11 18:20

Mijn paard die loopt me overal achter na alsof ze in me broekzak wilt kruipen! :D

Effects

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-11 18:23

Volgens mij heeft dit verder niks met leuke dingen of grondwerk doen te maken. Ik heb mijn pony bijna 8 jaar en die is gewoon doller op gras dan naar mij toekomen. We zijn behoorlijk naar elkaar toe gegroeid in die jaren, en heel soms komt hij uit zichzelf al naar me toe gelopen. Maar dat zijn uitzonderingen. Het heeft ook met karakter te maken, ik heb ook voor een pony gezorgd die juist erg mensgericht was en altijd naar je toe kwam en dan kwam mijn eigen pony ook wel mee. :P

Yvonne1313

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-11 09:40

die van mij wil ook alleen maar eten eten eten, zijn beleefdheid is oortjes naar voren en opkijken als ik kom maar daar blijft het wel bij..... als ik naar um toe kom krijg ik wel een knuffel maar daarna hup hoofd weer naar 't gras..... ik vrees dat niets leuker is dan gras eten.... jammer want soms moet ik mooi een eind lopen :(

Lotje02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-11 10:15

Mijn paard komt ook niet dolenthousiast op me af galopperen als ik de wei inkom. Jammer, maar ik zie het maar als een teken dat ze het goed naar haar zin heeft in de wei met haar vriendjes.

astridelise

Re: paard komt niet naar me toe met uit de wei halen, tips ?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-11 10:19

Als ik bij de wei kom dan loopt mijn fjord juist bewust helemaal naar achteren!! Met 1 oor naar mij toe gedraaid of ik het wel in de gaten heb dat zij erg leuk is op dat moment!

Regenpier

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-11 10:23

Mijn paard komt ook nóóit naar me toe. Ze rent gelukkig ook niet weg, maar blijft heel vrolijk naar me staan kijken. Heel handig als ze helemaal achterin staat xD

Onze vorige pony (Haflinger) die rende altijd keihard weg als je haar uit de wei kwam halen... Dan was je er soms 20 minuten mee bezig :')

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-11 10:24

Tsja dan zal je hem toch echt moeten blijven halen. Zo erg is dat toch niet?

Elles

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-11 18:53

Geen rijtechnische vraag.
RT-P >> OPG