Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Sjolvir schreef:Allereerst geen kinderen meer in de buurt van de paarden, zolang dit ventje nog regeert.
Vond overigens de vergissing op de vorige blz. van overGEwicht en overwicht wel schitterend![]()
Het hengstje heeft of geen opvoeding genoten, danwel heeft door dat jullie totaal geen overwicht hebben.
En zo te horen is het vanwege het niet hebben van ervaring met dit soort stoute kabouters handig
om er iemand bij te halen die jullie laat zien hoe je het moet aanpakken.
(gedragsmatig, of met handige bedrijfsvoering qua weide en wie wat waar staat.)
Als je hem al verteld wat hij niet mag, dan wel lik op stuk beleidt en niet vergeten, belonen als hij het goed doet!
Ik begrijp dat deze geleende heer de dames moet dekken, tja dan zal castreren uiteraard geen optie zijn.
Maar goed dat dit heerschap geen 1.80 is, want dan was het helemaal dramatisch.
_Lisette schreef:omygosh jullie geloven me denk ik haast niet, maar de hengst was vandaag echt machtig lief!
ik ging midden in de wei zitten en ik was zo even de merries aan het aaien toen kwam luca (de hengst) eraan ook lekker geaait en hij bleef lekker bij me staan.
toen stopte ik even met aaien want ik kreeg een lamme arm, maar luca wou dat ik door aaide ging bij me liggen en legde zijn hoofd op schoot!
echt nu oppeens machtig lief haha