) na in 1,5 jaar tijd van alles geleerd te hebben.. Na de zomer nog wat spelen en doen en na de winter rustig aan oppakken.Maar heb al die tijd gewoon, tsja, aangeleerd wat er op mn pad kwam denk ik. Lag er ergens een plastic zak te zwerven? Mooi moment om aan te leren dat die niet bijt. Was er een evenement op stal? Herrie en drukte overleef je wel. Handen vol en je dekje niet kwijt kunnen? Bis is een mooie plek, kijken wat ie doet.
Zo heb ik t iig aangepakt en dan gaat het inderdaad op een rustig tempo. Omdat ik nauwelijks een plan heb getrokken was er ook nooit haast en druk, en kon hij alles op zn eigen tempo leren
Met zn 2 jaar oud issie nu bomproof en kent de hele basis al (natuurlijk geen longeren, sturen, enz enz enz, de volwassen bezigheden zeg maar dus, daar beginnen we na de winter pas mee). Heb ook eigenlijk nooit ergens problemen mee gehad met aanleren of ergens aan laten wennen, tot dusver is alles van een leien dakkie gegaan
Zo lang je rustig de tijd neemt en geen verwachtingen hebt (want met verwachtingen komt vaak druk) zou t prima moeten gaan hoor
hoofdstel idem