Nou, hij heeft nogal veel te verduren gehad, wat ook ongetwijfeld mee speelt in het probleem. We hebben hem 25 februari aangeschaft. Onze stalling waar we toen terecht kwamen, bleek ineens niet te zitten wachten op een nieuwe klant (oude man) dus we moesten gelijk op zoek naar wat anders.. Dat heeft niet lang geduurt, dus na nog geen week op zij nieuwe plek moest hij alweer verhuizen. Dit was echt niet anders, en ik was er ook verre dan blij mee, vooral voor hem. Hierna werd hij in een shetlandergroep niet geaccepteerd op de nieuwe stal, wat ook weer veel stress opleverde. Uiteindelijk mocht hij dus bij de oude fjord staan (wel bij dezelfde stalling overigens maar toch), wat gelijk goed ging, eindelijk rust voor mn ventje!!
Dit alles is inmiddels bijna 2 maanden geleden, en als ik het zo op schrijf, dus eigenlijk nog zooo recent! Hij heeft hiervoor samen met 1 andere shetlander gestaan, een heel lief ding. Ik dnek dat hij die ook erg heeft gemist toen we weggingen, al kon ik toen niet aan hem merken dat hij zijn maatje miste. Hij is 8 jaar.
Nu ik dit zo allemaal opschrijf, realiseer ik me, dat ik misschien gewoon hem wat credit moet geven. Hij heeft de afgelopen tijd gewoon heel veel te verduren gehad. Voor mij lijkt het of ik hem al zooo lang heb, maar hij is nog maar zo kort bij ons! Wat kan ik verlangen van een pony die zoveel stress heeft ervaren de afgelopen 2 maanden? Helemaal niks!! Ik kan mezelf wel voor mijn kop slaan nu......