Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Falona schreef:robeer schreef:Vanuit de vorige stal eens naar de Rendac in Son gereden. Daar kregen we ze met heel veel pijn en moeite langs hoor.
Daar rijden zelfs de manegelessen bij ons gewoon langs zonder problemen. Maar misschien is het ook gewenning. Als je bij ons naar buiten gaat kom je altijd wel op een of andere manier langs de Rendac.
! Wij staan op een private stalling bij een boer die helemaal aan de andere kant van het erf een varkensstal heeft. Ze haten die geur echt; als hij van de varkens komt, kan hij ook echt geen paard aanraken want ze gaan allemaal aan de kletter voor hem. Nog verderop staat een kalkoenkwekerij, en als de wind keert dan ruik je die geur (!!
!!) ook heel sterk, maar daar lijken ze minder last van te hebben.Shanelle schreef:Wel raar eigenlijk dat de paarden de dood ruiken zeg maar, want als je de verslagen leest over excursies naar de paardenslachterij, dan lees je altijd dat daar een soort 'rust' hangt...
BlackEyed schreef:Vroeger bezorgde ik pizza's en dergelijke.
Toen moest ik ook bij de Rendac wat gaan bezorgen![]()
Zouden die mensen die bij de Rendac werken, het gewoonweg niet meer ruiken?
BlackEyed schreef:Zouden die mensen die bij de Rendac werken, het gewoonweg niet meer ruiken?
mijn stiefpa werkte vroeger bij de ruimers van de riolering, in het begin was de stank niet te harden zegt hij. Maar na verloop van tijd aten ze tussendoor snel een boterhammetje, zonder hun pak uit te trekken
Gigondas schreef:BlackEyed schreef:Vroeger bezorgde ik pizza's en dergelijke.
Toen moest ik ook bij de Rendac wat gaan bezorgen![]()
Zouden die mensen die bij de Rendac werken, het gewoonweg niet meer ruiken?
Nee als je er de hele dag in bezig bent ruik je het niet meer.
Ruik het op werk als ik binnen kom maar later niet meer.
Soms in de zomer is niet allemaal even fris.
Maar ja had ik maar een vak moeten leren.