1e keer in tuig = erg erotisch

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

amber28

Re: 1e keer in tuig = erg erotisch

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-11 15:06

mijn ruin deet dat ook het was best wel ongemakkelijk

HedwigO

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-11 16:18

aikon schreef:
Ik hoop het, zijn pa deed het tijdens de lessen en Western Horsemanship ook. Bij westernrijden word je gediskwalificeerd. :( Paard is dan niet met jou bezig, zeggen ze. :?

of juist wel, hangt er net vanaf wat voor effect je op je paard hebt :P

Ligt ook dubbel om het verhaal van Margreth

Zo heb ik zelf nog een verhaal gehoord (via via) dat er zo`n hele bekakte vrouw op haar hengst reed en die liet dat ding ook helemaal hangen en die zwiepte ook heen en weer. Zij werd daar zo gefrustreerd van dat ze met haar zweepje dat ding naar binnen probeerde te tikken. Dat ding werd alleen maar harder alleen :P:P :D

Snap dat je het genant vindt, maar even wachten hoe het zich gaat ontwikkelen onder het zadel toch?

different1

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-11 16:31

ook ik heb meerdere hengsten onder het zadel gezien, die uitschachtten en die ook echt stijf werden.
tijdens het lopen sloeg de penis dan echt onder de buik en van links naar rechts.
echter, de dames die op de hengsten reden, vonden het nodig om dit af te straffen, en niet door een tikje met de zweep maar echt vol erop te meppen.
paarden gingen wel harder, hun penis niet....
sorry, maar vind het afstraffen van zoiets echt misdadig, zolang de hengst zich verder gedraagd en alleen uit schacht(wat hengsten zowieso meer doen dan bijv. ruinen).
het is inderdaad geen gezicht, maar ja, castreren is dan natuurlijk ook een optie als je niet met bepaalde driften om kunt gaan.(overigens niet tegen ts gericht hoor, maar tov bovenstaand verhaal)

Imala204

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-11 18:51

Citaat:
Zo heb ik zelf nog een verhaal gehoord (via via) dat er zo`n hele bekakte vrouw op haar hengst reed en die liet dat ding ook helemaal hangen en die zwiepte ook heen en weer. Zij werd daar zo gefrustreerd van dat ze met haar zweepje dat ding naar binnen probeerde te tikken. Dat ding werd alleen maar harder alleen
Die kakmadam stond dus voor L*L }:)

Citaat:
echter, de dames die op de hengsten reden, vonden het nodig om dit af te straffen, en niet door een tikje met de zweep maar echt vol erop te meppen.
paarden gingen wel harder, hun penis niet....
sorry, maar vind het afstraffen van zoiets echt misdadig, zolang de hengst zich verder gedraagd en alleen uit schacht(wat hengsten zowieso meer doen dan bijv. ruinen).
het is inderdaad geen gezicht, maar ja, castreren is dan natuurlijk ook een optie als je niet met bepaalde driften om kunt gaan.(overigens niet tegen ts gericht hoor, maar tov bovenstaand verhaal)

Gestoorde mensen! Er lopen er helaas teveel van rond! -:(-

truus1970

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-11 13:06

k denk als het echt om een erectie gaat, je de proef ook niet braaf kan uitrijden, maar je dan wel een super opgewonden paard onder je kont hebt

Veertje96

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-11 19:48

Margreth schreef:
Citaat:
Paard is dan niet met jou bezig, zeggen ze.
Of misschien juist teveel :=

_O-

aikon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-11 12:24

Hij deed het gister weer. Stond een mede pension klantje (12) te kijken. Vroeg wat ie onder zijn buik had. Paps had het haar uitgelegd "dat is nou zijn piemel" ze keek met grote ogen en ik lag in een deuk.

Maarre doen hengsten en ruinen dit alleen bij het werk/poetsen met vrouwen of ook bij mannen?
*word stiekem wel nieuwsgierig*

Imala204

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-11 13:15

Citaat:
Maarre doen hengsten en ruinen dit alleen bij het werk/poetsen met vrouwen of ook bij mannen?
*word stiekem wel nieuwsgierig*
afhankelijk van hun geaardheid := ;)

aikon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-11 13:45

Dan was mijn oude hengst bie. _O-

lyanne_sanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-11 19:44

Ik vind het eigenlijk wel een schattig verhaal :p
Kan me best voorstellen dat hij het de eerste keer zoooo spannend vond :=

Veertje96

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-11 21:41

aikon schreef:
Dan was mijn oude hengst bie. _O-

:=

tennan

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-11 14:56

Margreth schreef:
Bij Versace was het echt in volle glorie :D
Citaat:
Paard is dan niet met jou bezig, zeggen ze.
Of misschien juist teveel :=

Citaat:
Maar stijf? nee nooit, moet ie niet proberen ook....
Hoe zou je dat dan oplossen :D

ductape :+

aikon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-11 10:04

Mijn kereltje is inmiddels 4 keer de bak aan het slepen geweest en hij doet het nog :o Langs de weg met niks er achter doet ie het niet. _/-\o_

Ik weet niet of hij ductape wel z'n geschikte oplossing vind :+

Bij zijn pa hebben ze ooit geprobeerd om een ballennetje voor de koker langs te doen om hem te beletten uit te schachtten. Heeft nooit gewerkt.

Chezshir77

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-11 07:41

Wat een hilarisch onderwerp ik lig hier echt plat! hahahahaha

Vind het trouwens wel achterlijk dat je ervoor gediskwalificeerd word zeg!

Huni

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-11 09:39

Ik heb een 3 jarige IJslander hengst. Heel gênant, maar hij schacht uit en krijgt een erectie al zit ik alleen maar naast hem in mijn stal of buiten zijn stal en ik praat alleen maar tegen hem.

Zou het er ook mee te maken hebben hoelang je het paard hebt?? Ik heb hem vanaf 6 maanden oud en heb hem in die jaren elke dag gezien, nee bezig geweest.

Boompje1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-11 11:55

whahaha ja erg genant tot dol-komisch, wat ik weet is dat hengsten en ruinen hun jonge heer laten hangen als ze juist ontspannen zijn, soms gaan ze zelf ermee knikken ff aanspannen tussen tijds, ik kwam erachter toen ik na het poetsen de winterdeken erop legde(vorig jaar), en voelde iets tegen mijn pols aan toen ik op zoek was naar de buiksingel niet wetende wat het was en natuurlijk ook niet kijken pfff waarom zou je ? greep ik nog een keer naar de singel maar had toch iets anders in me hand :o ....m'n buurvrouw zag het en sindsdien zegt iedereen dat ik wel een handje wil helpen op stal hahahaha ja ik lach wel met schaamrood op m'n wangen!

Boompje1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-11 11:58

Brendaaaa schreef:
Wat een hilarisch onderwerp ik lig hier echt plat! hahahahaha

Vind het trouwens wel achterlijk dat je ervoor gediskwalificeerd word zeg!

ja indd vind ik ook alsof jij dat kan beheersen voor je paard wanneer het wel en niet mag!

Sammyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-11 13:00

aikon schreef:
Mijn kereltje is inmiddels 4 keer de bak aan het slepen geweest en hij doet het nog :o Langs de weg met niks er achter doet ie het niet. _/-\o_

Ik weet niet of hij ductape wel z'n geschikte oplossing vind :+

Bij zijn pa hebben ze ooit geprobeerd om een ballennetje voor de koker langs te doen om hem te beletten uit te schachtten. Heeft nooit gewerkt.

Hoe gaat het er onderhand mee?

Imala204

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-11 15:31

Citaat:
oelde iets tegen mijn pols aan toen ik op zoek was naar de buiksingel niet wetende wat het was en natuurlijk ook niet kijken pfff waarom zou je ? greep ik nog een keer naar de singel maar had toch iets anders in me hand ....m'n buurvrouw zag het en sindsdien zegt iedereen dat ik wel een handje wil helpen op stal hahahaha ja ik lach wel met schaamrood op m'n wangen!
_O-