Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
aikon schreef:Ik hoop het, zijn pa deed het tijdens de lessen en Western Horsemanship ook. Bij westernrijden word je gediskwalificeerd.Paard is dan niet met jou bezig, zeggen ze.
Die kakmadam stond dus voor L*LCitaat:Zo heb ik zelf nog een verhaal gehoord (via via) dat er zo`n hele bekakte vrouw op haar hengst reed en die liet dat ding ook helemaal hangen en die zwiepte ook heen en weer. Zij werd daar zo gefrustreerd van dat ze met haar zweepje dat ding naar binnen probeerde te tikken. Dat ding werd alleen maar harder alleen
Citaat:echter, de dames die op de hengsten reden, vonden het nodig om dit af te straffen, en niet door een tikje met de zweep maar echt vol erop te meppen.
paarden gingen wel harder, hun penis niet....
sorry, maar vind het afstraffen van zoiets echt misdadig, zolang de hengst zich verder gedraagd en alleen uit schacht(wat hengsten zowieso meer doen dan bijv. ruinen).
het is inderdaad geen gezicht, maar ja, castreren is dan natuurlijk ook een optie als je niet met bepaalde driften om kunt gaan.(overigens niet tegen ts gericht hoor, maar tov bovenstaand verhaal)
aikon schreef:Mijn kereltje is inmiddels 4 keer de bak aan het slepen geweest en hij doet het nogLangs de weg met niks er achter doet ie het niet.
![]()
Ik weet niet of hij ductape wel z'n geschikte oplossing vind![]()
Bij zijn pa hebben ze ooit geprobeerd om een ballennetje voor de koker langs te doen om hem te beletten uit te schachtten. Heeft nooit gewerkt.
Citaat:oelde iets tegen mijn pols aan toen ik op zoek was naar de buiksingel niet wetende wat het was en natuurlijk ook niet kijken pfff waarom zou je ? greep ik nog een keer naar de singel maar had toch iets anders in me hand ....m'n buurvrouw zag het en sindsdien zegt iedereen dat ik wel een handje wil helpen op stal hahahaha ja ik lach wel met schaamrood op m'n wangen!