Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
(over het algmeen
) 
.
), ging de merrie zachtjes in haar muts bijten, zij weer plassen, hij erop. Heel feest iedere keer.
Op andere stallen was hij altijd de pineut in de wei.sammy1 schreef:hoe kan ik opvoeden als hij in de groep zit te fietsen en ik er niet ben,
want dan gebeurd het meestal en de groep bestaat uit ruinen die hebben geen sterretje meer maar een rondje hihi.

.
), en heeft nooit hengstengedrag vertoond, tot hij afgelopen zomer vakantie heeft gehouden bij 2 slettenmerrie's, hij word nu bijna 6 en is wel braaf aan de hand en onder het zadel, maar zodra er een merrie de bak inkomt moet er wel even flink geparadeerd worden... `hij was ook altijd een beetje een onderdeurtje in het weiland (met 2 andere ruinen en 2 merries), maar sinds de zomer is dat ook veranderd, hij is nu een beetje de 'hengst' in de groep. Hij staat nu apart trouwens... hij haalde de dekens van de andere paarden eraf
, echt dekken heb ik hem trouwens niet zien doen, wel wat springen, kauwen en drijven, maar daar blijft het ook bij.