Merrie & veulen zien elkaar na 4 maanden terug, kan dat???

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

tribeworld

Re: Merrie & veulen zien elkaar na 4 maanden terug, kan dat???

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 18:32

wij hebben ook heel laat afgespeend met 7 maanden,
we hebben ze toen ruim 6 maanden uit elkaar gehad.
toen ze weer bij elkaar kwamen waren ze beide alleen maar aan het hinniken naar elkaar toe.
en zijn sindsdien weer onafscheidelijk.

maureen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 21:59

lonnie schreef:
ik lees hier met 7/8 maanden afspenen, nu hebben wij een ardenner merrie met een zoon van nu 3 maanden. Zoals het ras, is ook zoonlief al een flinke knaap, ik denk zo groot als een d-pony. Moeder wordt echt helemaal leeggezogen en is al aardig wat kilo's kwijt. ook reageert ze al regelmatig nijdig zijn kant op, hij irriteert haar regelmatig. Kan het kwaad als we het veulen eerder afspenen? Want als we nog 4 maanden wachten, hebben we geen paard meer over vrees ik!

Ik heb ooit om diezelfde reden met 4 maanden afgespeend, moeder hield niets meer voor zichzelf over ondanks flink bijvoeren en was écht opgelucht dat hij weg was. Overigens is ze hem daarna altijd blijven herkennen, moeder zoon relatie weet ik niet, maar als ze ééns in de zoveel jaren weer eens samen waren door vakantie etc. altijd meteen dikke mik en hinneken en samen ravotten.

Roossssa

Re: Merrie & veulen zien elkaar na 4 maanden terug, kan dat???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-11 22:10

De meningen/ervaringen zijn redelijk verdeeld ik moet het maar gewoon afwachten wat het gaat worden.
Ik laat het jullie wel weten :) Aankomende dinsdag of woensdag is het zover :)