Maar ik heb haar al drie jaar dus dat heeft er denk ik ook wel wat mee te maken. Ze herkent trouwens de motor van mijn moeders auto. Als ze in de middag op de wei staat en mijn moeder is even weg en komt terug staat ze ook altijd aan het hek
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Vaak ziet hij mij al voordat ik heeeeeeeeeeeeemannetje! roep, en dan zie ik ook meteen aan hem in wat voor bui hij is.

Ook al kom ik niet elke dag..
Qupido lease ik pas een half jaar, maar die weet ook al precies wanneer ik er ben. Hij staat tegenover Adda met een houten muur ertussen en als hij mijn stem hoort komt hij meteen bij die muur staan en probeert er overheen te kijken
Ook als hij het dekseltje van het emmertje eraf hoort gaan gaat hij draaien in zijn stal omdat hij weet dat de muesli eraan komt
Yvttheid schreef:Ik vraag me af of me verzorgpaardje me herkend. Ze staat nu wel altijd als ze me hoort aankomen met haar hoofd richting de deur zeg maar (: dat deed ze volgens mij eerst nog niet toen ik haar niet reed (ik reed daar eerst een andere paardje)
De eigenaar zegt wel vaker dat ik nu al een redelijk goede band met haar opgebouwt heb voor de tijd dat ik haar nu verzorg. (sinds het einde zomer/begin herfst)
ik wacht nog op de dag dat ze begint te hinnikken als ik kom aangelopen (en dan niet met de gedachte ohh daar komt het eten haha) dat lijkt me echt lief (:
Hinniken heeft ie nog nooit gedaan naar me, maar ook niet naar z'n eigenaar geloof ik