Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
gabjj8 schreef:ik geef je 1 tip, en vele zullen me als mishandelaar gaan zien nu, maar zo is het in de natuur ook..
Als hij zich groot maakt en op je afkomt, trap hem dan maar is flink de hoek in, net zolang tot die zich wegdraait en weg loopt(wel de ruimte geven dat die weg kan lopen natuurlijk).
Als jij heel de tijd voor hem weg blijft lopen, dan voelt die zich de baas, ga een keer op hem af en laat zien dat jij de baas bent.
En zoek hierbij ook zeker hulp.
Anne. schreef:Met hulp de hoek in trappen?
denice schreef:Dat is pas gevaarlijk, jij kan niet zover reiken als het paard kan met schoppen!
Neem een lange zweep mee en zet hem eens goed op zijn plaats, maar absoluut niet zelf gaan schoppen, je wint het never nooit niet en krijgt enorme ongelukken!
gabjj8 schreef:Anne. schreef:Met hulp de hoek in trappen?
Op het juiste moment, en je kan niet zover reiken als het paard dat weet ik ook wel, maar zodra jij het op het juiste moment aanpakt, trapt je paard niet terug en geeft die zich over.
@Ciara; je krijgt er wel respect door... 1x aanpakken en je hebt respect ervoor terug, en je paardje weet waar die aantoe is.
Het is 1x op het goede moment en de rest van het leven heb je een band, die niet meer stuk kan.
gabjj8 schreef:Anne. schreef:
Op het juiste moment, en je kan niet zover reiken als het paard dat weet ik ook wel, maar zodra jij het op het juiste moment aanpakt, trapt je paard niet terug en geeft die zich over.
@Ciara; je krijgt er wel respect door... 1x aanpakken en je hebt respect ervoor terug, en je paardje weet waar die aantoe is.
Het is 1x op het goede moment en de rest van het leven heb je een band, die niet meer stuk kan.
gabjj8 schreef:Er staat onder mijn tekst; en zoek hierbij ook zeker hulp.
Daarom heb ik dit gezegd, alleen met hulp kan dit.
Die signalen moet je ook afgeven..
En zo is de natuur wel, maar idd met die signalen.