Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Calimero_ schreef:Ten eerste, ik was eerst niet bang hoor. Maar nu ze begint met stijgeren wel. Dat is mij gewoon te gevaarlijk.
Zo op de grond luistert ze wel goed, en is het een schat in de omgang.
Calimero_ schreef:Die heeft de wolfstanden eruit gehaald en 1 dop eraf gehaald.
Calimero_ schreef:Volgens mij wil ik best mijn best doen.
Ik heb een zadel aan laten meten. Ze is naar de tandarts geweest. Ik geef aan dat ik haar volgende week na laat kijken.
Waar zie je dan dat ik niet wil investeren. Ik weet alleen bijna zeker dat ik niet genoeg ervaring heb om dit paardje op een goede manier te rijden/verzorgen enz. Dat zou betekenen dat ik wat door zou klooien en ik denk ook niet dat dat ten goede van haar komt.

Daphaan schreef:Als de TS aangeeft: dit lijkt me niet een paard waar ik de juiste amazone voor ben, ik denk dat dit buiten mijn kunnen omgaat, ik verlies vertrouwen, ik wil lekker aan de gang kunnen.
Waarom wil half bokt dan toch dat ze ermee doorgaat?
loulou schreef:ik denk dat je twee opties hebt: verkopen of door laten rijden door een professional.
als je het geld niet hebt voor optie twee vind ik optie één een verstandige en eerlijke keus.
loulou schreef:ik heb bij die van mij ook lang getwijfeld of het aan de tanden e.d. lag, maar achteraf was ze gewoon dominant en moest ze gewoon even aangepakt worden. ik ben daar zelf niet handig/goed genoeg,
Japeloup schreef:Mee eens, TS is tenminste eerlijk is over het "probleem", veelal worden er paarden verkocht met het verhaal dat ze nog niet eens begonnen zijn met het beleren, terwijl ze het wel geprobeerd hebben, maar niet lukte.