Meerdere problemen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Madje1992

Re: Meerdere problemen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-10 22:35

Nee, het bokken was daarvoor juist. Nu hebben we er juist weer geen last van. maar zoals ik al zei is het niet altijd met galoperen.
We hebben zelf het idee dat misschien de vermindering van bokken komt doordat ze nu niet meer in galop gedwongen wordt, maar het juist mag. Op de manege waar ze stond, liep ze namelijk altijd 4 of 5 uur op een dag en dat was voor haar nogal veel. En dat betekende dan ook dat ze eigenlijk altijd sloom was, en omdat je op het strand wel een snelle pony wilt, hadden ze altijd de zweep op haar. En je kreeg haar dan alleen in galop met zweep. Dus ik denk dat misschien als ze een tijdje langer bij ons blijft dat de angst voor galoperen helemaal weg gaat, en misschien ook dat bokken. Al zal dat bokken denk ik meer ontdeugendheid zijn, en moet dat juist worden afgestraft. Maar daar zal ik samen met de stellingen hulp voor zoeken;)

Maar bedankt iedereen voor de tips!!!!!!
Mocht over een tijd blijken dat dit een verkeerde conclusie zal ik dit hier ook laten weten. Maar tot die tijd, hoeft er niks meer hier gepost te worden!!!!! Dank je wel allemaal!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!