Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

en na een tijdje, als je een vriendje en school en huiswerk en vriendinnen hebt, moet je natuurlijk eerst naar je pony, want die gaat voor. Ook als hij ziek is of je een tijdlang niet mag rijden moet je er iedere dag naartoe, ook als het sneeuwt, regent, te heet is, of als je zelf ziek bent, er moet altijd iemand zorgen voor de pony.
. Joelleee schreef:dankjullie wel:-) Nu heb ik ook weer een beter beeld van een eigen paard hebben. ALsnog lijkt het me geweldig. Ook de grote verantwoordig en zoals Zilfstar zegt, dat ik er altijd heen moet: bij slecht weer en ziekte, en slechte stemmingen. Vind ik allemaal niet erg om te doen. Ik kan dit wel. Ik droom dus maar lekker verder:-D
alleen is het wel moeilijk om haar achter te laten volgende week want ik ga naar Londen met school...
Ik was 7 jaar. Toen ik 8 was, kreeg ik af en toe 3 dagen een leenpony van kennissen. We hadden thuis toch stallen en een weilandje, omdat mijn ouders altijd paarden hebben gehad en gereden. (Maar dat wist ik toen nog niet.) De pony moest ik zelf verzorgen, dus ook de stal uitmesten. Mijn ouders wilden dat ik besefte hoebveel werk het zou zijn, hoewel ik ze NOOIT om een eigen pony had gevraagd. Ik kreeg het nauwelijks voor elkaar en de kruiwagen viel steeds om. Voeren was leuk, net als het poetsen en natuurlijk het rijden, maar ik vond het verder te zwaar. Niet raar als 8-jarige. Ik heb toen tegen mijn ouders gezegd dat ik geen eigen pony wilde hebben. Rijden op de manege wilde ik wel altijd blijven doen.