paard tilt met voorbenen. lees beschrijving aub. & tips..?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

GreaseMonkey

Re: paard tilt met voorbenen. lees beschrijving aub. & tips..?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 11:04

Heb je wel uithoudingsvermogen voor nodig hoor, maar het resultaa is wel erg goed. Succes!

laura_power

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-10 11:08

hahahaa ja inderdaad! maar het gaat vast lukken hoor. bedankt allemaal voor de reacties :D

Rena100

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 16:43

Ik bedoelde het ook niet zo van dat je dat nu al doet, alleen meer ter info om het zo te gáán doen, snap je? Is altijd lastig iets op een goede manier overbrengen via internet, maar ik ben benieuwd of het iets op levert voor je!

Hou ons op de hoogte en veel succes!

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 16:48

Het is idd aangeleerd gedrag. Mijn Fries doet het bij mij niet (of heel enkele keer maar ik negeer het dus). Maar als mijn dochtertje van 5 bij hem wegloopt; Standaard gemaai en vooral geschraap (met zijn neus zo ongeveer op de grond, van heeeee meisje kom eens terug!!!) En helaas doet ze dat dus ook (om hem dan op zijn kop te geven met opgestoken vinger en andere handje in d'r zij... :Y) maar ja, dat is ook aandacht) Wrs heeft hij het bij zijn vorige eigenaar geleerd (waar hij van 3 tot 6 heeft geleefd). Die had nml ook een klein dochtertje die altijd met het paard bezig was.

Aanleren gaat heel snel, afleren wat minder. :P Zou het toch vooral negeren als ik jou was.