Mijn paard is misschien lesbiesch kan dat ?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Change_

Re: Mijn paard is misschien lesbiesch kan dat ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-10 22:37

Laat haar ombouwen :j

Rosa__

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-10 22:39

Mijn oude verzorgpony had dat ook, werd hélemaal wild van een bepaalde manegepony (en ja, een merrie). _O- Ik heb ergens gelezen dat het inderdaad voor schijnt te komen, alleen gaat het bij dieren natuurlijk wel minder diep...

quartel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-10 22:44

Rosa__ schreef:
Mijn oude verzorgpony had dat ook, werd hélemaal wild van een bepaalde manegepony (en ja, een merrie). _O- Ik heb ergens gelezen dat het inderdaad voor schijnt te komen, alleen gaat het bij dieren natuurlijk wel minder diep...

minder diep?? _O-

ze lopen er anders best mee te koop als het er op aan komt :')

Saranyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-10 22:51

god, je kan je maar ergens druk over maken.... :roll:

en het is lesbisch ipv lesbiesch en hengstig ipv hengsting... B-)

(Edit, ken in kan veranderd, dit was expres zo geschreven, maar voordat we daar discussie over krijgen ;)
Laatst bijgewerkt door Saranyu op 01-09-10 23:01, in het totaal 2 keer bewerkt

LecyTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-10 22:53

Saranyu schreef:
god, je ken je maar ergens druk over maken.... :roll:

en het is lesbisch ipv lesbiesch en hengstig ipv hengsting... B-)

Wel, als het een pismerrie is kan het wel serieuze gevolgen hebben!

Caye

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-10 08:28

Koeien dekken elkaar ook vaak :j is heel normaal..
Ik kijk ook wel eens naar een mooie vrouw in voorbijgaan. ( ben zelf ook vrouw :') )

Saranyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-10 09:15

Caye :oo , kijk jij echt naar andere vrouwen?? Weet je zeker dat je niet lesbisch bent??

LecyTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-10 09:23

Hahahah o hemel neeee, Saranyu... Don´t go there...

Koeien dekken elkaar als er ene tochtig is. Bij paarden komt dit idd ook voor, maar vaak toch net in wat mindere maten omdat die er nogal een handje van hebben om de beentjes te laten zwaaien, iets wat koeien niet echt doen!

Caye

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-10 10:52

Saranyu schreef:
Caye :oo , kijk jij echt naar andere vrouwen?? Weet je zeker dat je niet lesbisch bent??

naja laten we elkaar geen mietje noemen. :+ Maar als er een mooie vrouw op straat loopt. Dan kan ik als vrouw zijnde best wel zeggen of oordelen of iemand een lekker wijf is of niet :D En dat deel ik dan met me mannetje. ( ben ik nu raar?? :Y) :+ )
Ach... en het maakt mij niet zoveel uit :+ vrouwen of mannen.. kan met beide leven :j :+

Saranyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-10 12:01

Ik ook hoor, bekijk alles wat voorbij komt, maar heb gelukkig niet de neiging er meteen bovenop te springen _O-

Rudina

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-10 16:07

:D hahah, gek idee is ze niet gewoon onder de indruk?

Caye

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-10 16:08

Saranyu schreef:
Ik ook hoor, bekijk alles wat voorbij komt, maar heb gelukkig niet de neiging er meteen bovenop te springen _O-

Niet meteen :') Stel me eerst netjes voor :9

Iepoetjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-10 21:28

Mijn leasemerrie is als ze hengstig is óók geïnteresseerd in andere merries :D Normaal vindt ze niemand aardig, maar dan is alles prima :P Ik weet niet of dat met lesbisch zijn te maken heeft, maar waarom zouden dieren niet die gevoelens kunnen hebben :D

Loezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-10 23:05

LecyTinker schreef:
hahah, giebel giebel, jullie zijn geweldig met jullieopmerkingen... Homo-bok... _O-

Maar goed... Uhhh, ik denk dat de merrie die erbij is gekomen een alpha merrie is en jou merrie een beta... En waarschijnlijk nog een pismerrie ook...
Een pismerrie is een merrie die altijd hengstig is of hengstigheidsverschijnselen vertoont. Er kunnen verschillende redenen zijn waardoor dit veroorzaakt of gestumuleerd kan worden.
Het probleem met pismerries is echter wel dat ze drachtig krijgen wel eens problemen kan geven.

Hier een stukje voor je om te lezen...
http://simicurshop.com/nl/aandoeningen- ... -pismerrie

Het meisje zegt dat ze haast nooit hengstig is geweest tot nu toe? Dan is dit toch niet per se een pismerrie? En homoseksualiteit bestaat al zeer lang bij dieren.. :)

LecyTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-10 11:27

Loezz, ik heb even pm berichtjes uitgewisseld met TS en ik heb niet het idee dat er echt een probleem is. Het klinkt meer als een merrie die gewoon hengstig is en die wat dominante trekjes heeft. Maar goed, is erg moeilijk te oordelen vanachter de computer...

monnikenburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-10 19:16

Ik geloof niet dat er paarden zijn die lesbisch ofzo zijn hoor. Een nieuw paard is altijd interessanter dan eentje die al jaar en dag naast je staat en of het dan een merrie of een ruin is dat maakt de dames niet veel uit denk ik. Je merrie zal heus wel vaker hengstig zijn geweest maar het gewoon niet laten zien, juist nu de nieuwe buurvrouw er is dan is het tijd om het wel te laten zien.

Juuul

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-10 20:19

volgens mij kan dat wel hoor, niet echt het idee van lesbisch zijn, maar dat ze henstig wordt van een willekeurig ander paard (dit geval een merrie)! wij hebben ook 2 'homo's op de manege, heel erg leuk :D !

Leslie90

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-10 20:23

Ik moest lachen bij de topic titel _O- maar het schijnt toch echt te kunnen :')
Maakt het wat uit of ze lesbisch is?!

Ik begin toch sterk te twijfelen of mijn vorige fries dan ook homo was, die vond ruinen ge-wel-dig :P
En merries zag hij liever gaan dan komen.

megahaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-10 21:50

Ik denk dat het een normaal verschijnsel is, ik zie m'n ene merrie ook af en toe constant bij m'n ouwe merrie staan, terwijl ze die normaal gezien verjaagt. Dan weet ik dat het weer zover is ;) , en we houden er dan ook rekening mee als ze aan het werk moeten (soms zijn ze dan wat lastiger, dan weet je meteen waarom dat zo is).
Bij koeien zie je het trouwens ook: als je in de wei koeien op elkaar ziet springen, weet je dat er eentje tochtig is (degene die blijft staan). Handig voor de boer want dan weet ie dat ze naar de stier toe moet.

Diane_Basje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-10 22:11

Wij hebben een mangepony (merrie) en als zij één bepaald pensionpaard ziet als ze hengstig is (of erger nog.. als ze haar dan NIET meer ziet) gaat ze zo gigantisch gillen dat je er niet meer overheen kan lesgeven.
Als het pensionpaard in de paddock naast de buitenbak staat terwijl de manegepony in de les meeloopt, dan gaat de manegepony op de hoefslag over het hek naar dat pensionpaard staan staren en hinniken. En die ruitertjes maar proberen haar voorwaarts te krijgen...
Zij is ook al uitgemaakt voor lesbisch paard. Wij hebben ons dus op de manege ook al zitten afvragen of dit mogelijk was. Wij hadden eigenlijk onze conclusie ook al getrokken...

Cavalry

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-10 14:45

Mijn paard is homo, ik weet het zeker. Het is een ruintje van 5. Bij hengstige merrie's geen intresse. Staat er een andere ruin bij die de merrie wel intressant vind, gaat hij naar zijn ' geval ' snuffelen.

quartel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-10 19:52

Cavalry schreef:
Mijn paard is homo, ik weet het zeker. Het is een ruintje van 5. Bij hengstige merrie's geen intresse. Staat er een andere ruin bij die de merrie wel intressant vind, gaat hij naar zijn ' geval ' snuffelen.

:r als die dan maar wel een beetje schoon is :')

Cavalry

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-10 13:09

alison_belle schreef:
Cavalry schreef:

:r als die dan maar wel een beetje schoon is :')

Ja ik hoop het, hij word ook altijd hengstig van een mooie ruin :')

Prutsmuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-10 13:13

Saranyu schreef:

Zal ook niet best zijn! Ben bang dat je dan snel opgepakt wordt ;)

Wietsje92

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-10 13:18

Mijn ruin is ook homo :o was tie al toen die nog hengst was