mijn pony stopt alles in zijn mond!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: mijn pony stopt alles in zijn mond!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-10 17:09

Paard op mijn werk doet het ook.. aaaaltijd als je hem naar de wei brengt moet en zal die met zijn touw spelen.. meestal laat ik hem maar want hij is best een tank en dan loopt ie in ieder geval gewoon normaal mee :+ Verder zou ik niet weten wat je ermee moet doen.. mijn vorige verzorgpony deed het ook.. en als je hem strafte deed ie het niet maar als je je omdraaide dan.. juist :+

Dilan1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-10 17:14

Noompiejjj schreef:
Paard op mijn werk doet het ook.. aaaaltijd als je hem naar de wei brengt moet en zal die met zijn touw spelen.. meestal laat ik hem maar want hij is best een tank en dan loopt ie in ieder geval gewoon normaal mee :+ Verder zou ik niet weten wat je ermee moet doen.. mijn vorige verzorgpony deed het ook.. en als je hem strafte deed ie het niet maar als je je omdraaide dan.. juist :+

haha, ja idd, doet mijn paardje ook. zodra ik bij zn hoofd ga staan is ie braaf... maar als ik even niet kijk.... :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-10 20:41

Di_the_Devil schreef:
Noompiejjj schreef:

haha, ja idd, doet mijn paardje ook. zodra ik bij zn hoofd ga staan is ie braaf... maar als ik even niet kijk.... :Y)

Haha ja flauw he xD en ondertussen rustig de deken van stalgenootje van het rekje aftrekken en heeeeel onschuldig kijken :Y)

ravado

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-10 16:56

Die van mij doet dat ook, handdoeken, sleutelbossen, alles pakt ze vast :+ Maar ze doet et uit speelsheid, dus straf ik et niet echt af. Ik haal et er gewoon uit :Y)

unicorn_kiss

Re: mijn pony stopt alles in zijn mond!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-10 18:11

Hier hetzelfde verhaal, die van mij is ook ontzettend nieuwsgierig.
Ik moet ook alles keurig uit de buurt leggen :Y)